NI Komplete 399,-

Dat kan een bedrijf zoals NI niet maken. Er zal dan vast en zeker een manier zijn, waardoor je product nog wel te gebruiken is als NI niet meer zou bestaan. Ik vind dit wel erg vergezocht.

Het is wel gebeurd met bijvoorbeeld Spin Audio. Ik gebruikte hun VMC, maar die heeft een online activatie nodig en sinds Spin Audio over de kop is wordt die niet meer uitgegeven. Als nu mijn PC het begeeft en ik een nieuwe moet, is het einde VMC. Maar je zou kunnen beargumenteren dat het in dat geval geoorloofd zou moeten zijn een crack te gebruiken (als die er al is).

Je zou eventueel een ghost backup van je harde schijf kunnen maken. Als er dan iets mis gaat met je computer, zet je die ghost terug en is je software als het goed is nog geactiveerd. Dan heb je tenminste iets, maar het is denk ik geen oplossing als je bijvoorbeeld je harde schijf of processor hebt vervangen, indien de activatiecode daar op gebaseerd is.

Er zijn illegale versies van NI Komplete. Het zijn updates voor
Komplete die ervoor zorgen dat het niet meer geactiveerd hoeft
te worden. Ik gebruik die nu al een tijdje, dus mocht het gebeuren,
dan is er in principe nog geen probleem.

ik begreep dat i4 naar de importeur is gereden afgelopen vrijdag om alles maar voor het weekend te kunnen versturen.
moet je maar zin in hebben met de vrijdag files.
Jammer dat het nu gedaan is met de actie

ik begreep dat i4 naar de importeur is gereden afgelopen vrijdag om alles maar voor het weekend te kunnen versturen.
moet je maar zin in hebben met de vrijdag files.
Jammer dat het nu gedaan is met de actie

idem

Hier ook binnen via I4. Volgende week mijn pc opnieuw installeren/configureren(ligt nu plat, na een automatisch herstel van windows) en dan kan ik een dagje D(vd)J(ockey) gaan spelen. Hij blijft hier zeker niet in de kast liggen!

Back