De grote MS Paint je eigen synth in elkaar draad

AD-omzetter

Prophet_5.wav
Voor al die mensen die geen Fotosjop hebben, een error krijgen tijdens de install of het gewoon leuker vinden om het zo ouderwets mogelijk te laten zijn... :dubbel:

Post hier al je MS Paint synths :kimono:

ANDERE PROGRAMMA'S ZIJN NIET TOEGESTAAN 8~

Hier is mijn Futhark KB een volledig analoge 6-stemmig polyfone fantasiesynth. :dubbel:

Bekijk bijlage Futhark KB.bmp

Een synth met een niet toewijsbare lfo :D
verrek ja, dat had ik zelfs niet eens, 1 2 3... A B C, gezien... :D

vind verder ook dat sommige dingen wel vrij kris kras door elkaar heen staan... neem nu het master volume, de osc mixers en dan de vca env, elk van die 3 staat in een andere hoek...
en de freq en fine apart van de oscs sectie is ook wel een beetje vreemd (en dat tune a en b eerst komen en dan pas fine a en b)

Pffff waar je zin in hebt zeg......paint geen kloten mee aan te vangen....omslachtig graphics zuigen....enkelt en alleen goed om screenshots om te zetten in een jpeg.

maar da's denk ik ook het uitgangspunt van de TS, de struikel factor :D

Tja of je hebt echt niks te doen met je tijd.......:doei: maar ja ieder zijn lolletje........om mijn synths te ontwerpen gebruik ik CorelDraw:luv:

Tja of je hebt echt niks te doen met je tijd.......:doei:
toch een leuke thread hoor (die van mario010)... :mexico:
om mijn synths te ontwerpen gebruik ik CorelDraw:luv:
da's ook niet 1 van de meest geweldige trouwens, maar altijd nog beter dan Paint nutuulk :D

doe mij maar PSP ondanks dat Fotowinkel nutuulk superieur is...

waar zijn trouwens de 2 sliders in het amplifier gedeelte voor?

leuk trouwens... het hebben van elke 'even' post

Lol das een pitch en een modwheel.

Bedankt voor alle reacties en oh ja ik weet van de fotosjop thread daarom dacht ik van lekker retro paint... :D

da's ook niet 1 van de meest geweldige trouwens, maar altijd nog beter dan Paint nutuulk :D

Tja je ken er best veel mee met CorelDraw en daarbij kunnen de ontwerpen voor mijn frontpanels nu zo naar R.Koppes met zijn laser machine.....:okdan:
En ik denk dat je fotosjop, corel en paint niet met elkander ken verglijken.:smeris:

Ik denk dat Dender baat heeft bij de vectoren van Corel, omdat dat weer de basis is voor frees/snij/graveer/plot apparatuur..

Back