Matrix1000 veiling gewonnen

sander

_
Ik heb net via Ebay duitsland de veiling gewonnen van een witte Oberheim Matrix 1000.

Maken jullie me nu aub even blij met dingen als, goede prijs, vet apparaat of wat je ook maar wil vermelden.

Sander :D

Dat zal wel een vetteuh bak voor een mooi prijsje zijn, verder weet ik er niets over te vermelden.

Greetz,
Yawgmoth

Wit is wel een mooie kleur. Toch? 8o)

Oops, prijs vergeten te vermelden. het is 281 euro exclsief verzend en andere kosten.
Hier in nederland zie ik em 2de hans wel eens, maar dan willen ze minimaal 350 hebben.

Oops, prijs vergeten te vermelden. het is 281 euro exclsief verzend en andere kosten.
Voor dat geld kan het niet gauw een miskoop zijn. De goedkoopste 2dehands synths kosten dat ook.

Niet helemaal mijn bakkie, maar ik wens je wel het allerbeste ermee (je hebt hem tenslotte niet voor niets gekocht). Zou je misschien een paar van die patches kunnen posten?

Ik ben er nog steeds blij mee .Vette bak!
Alleen ben ik op mac over gestapt en daar kan ik geen editor voor vinden .
Mischien Sounddiver maar dat vindt ik niet zo een fijn programma .
Maar goed dat ik mijn pc laptop nog niet heb weg gedaan .

Origineel geplaatst door sander
Ik heb een Doepfer Drehbank met 2 banken van 64 knoppen. Dus dat wordt 1 groot feest. :)
Alleen wel eerst knoppen programmeren :(

ach da's harstikke leuk man. lekker sysex strings invoeren; puzzellen voor nerds!

Ik heb een Doepfer Drehbank met 2 banken van 64 knoppen. Dus dat wordt 1 groot feest.
Alleen wel eerst knoppen programmeren

Dat maakt het wel een stukje interessanter. Zeg maar van een kever een monstertruck maken.
Ik las ook nog die review op vintagesynth.org en daar stond idd dat je er een extra programmer bij nodig had.

De 6/6r is bitimbraal en de 6r heeft de 'wide body' versie van de gebruikte voice chips die zeldzamer zijn.

De 1000 is monotimbraal maar kan met ik geloof 4 of 6 tegelijk gecombineerd worden tot 1 monstersynth.

Welkom in ebay-land!

Welkom in ebay-land!

Hehe.. "he's gotten his cherry popped" .. welkom in de wondere wereld die "ebay" heet..

ik heb onlangs een matrix 6 R voor 235 pleurootjes op de kop getikt!! *D , en ben er erg blij mee. het verschil tussen de 2 bakken is dat de 6 wel te programerenis en bij de 1000 moet je een editor gebruikenof n knopjesdraaibak.alhoewel ik voor de 6 ook een editor gebruik(thanxxx again jazzmann)
veel plezier ermee, ik denk dat je voorlopig nog wel in analog-heaven zal zijn!!:engel:

Back