Matrix1000 veiling gewonnen

obie 1000

obie 1000

Origineel geplaatst door sander
Oops, prijs vergeten te vermelden. het is 281 euro exclsief verzend en andere kosten.
Hier in nederland zie ik em 2de hans wel eens, maar dan willen ze minimaal 350 hebben.
inderdaad een best redlijke prijs ,....gefeli.
ik moet wel zeggen die gast boven mij met z,n matrix 6 r. voor 235 ,had meer geluk
de matrix 6 is ook een heeeel goed masterkeyboard no slider /buttons ,dus kan je daar weer je acces progrm. of sander zn dreh bank op zetten ,
er zijn heeeeel veeeeel patches te down loaden en goed zijnze ook,
strings vooral strings ala matrix 12 ,pads , sound fx
wel ok dat er in de matrix 1000 ,1000 in kunnen [duhh] en in matrix 6 maar 100,

dus sander ik heb ergens op mn pc no 1200 patches staan in midifile format
pb me en zend ik je ze ,..
mzzl tha R.

Ik moet em nog binnenkrijgen en dan begint het programmeren van de drehbank.
Hoevwel, ik denk dat de eerste tijd wel effe de presets ga genruiken.
Maar als ik nog andere presets wil hebben, PB ik je wel.

Thanks voor alle reply's :okdan:

Nauw M/P, er zitten 64 knoppen op en 2 banken, dus 128 functies direct benaderbaar.
Maar ik ga ook zeker naar de software editor kijken. Alleen voor live is het wel leuk dat
je filters en wat andere dingen mbv de knoppen kan tweaken.

Origineel geplaatst door mono-poly
ik weet niet hoe vlot de filter reageerd voor live sander
want het is wel via sysex geloof ik en geen cc

moet op zich wel goed komen. ik heb in m'n db ook niet al te kleine sysex strings geprogrammeerd en daar gaat 'ie vlot mee om..dus qua programmer zou 't niet echt veel verschil met die Access programmer moeten zijn..

[off-topic] drehbank kicks enorm ass!! [/off-topic]

wow kool een matrix 1000 synth en dat voor die prijs :halleluja

w8 maar tot de belasting dienst je nota voor invoer rechten geeft en NPD de rekening voor de verzendkosten... :duivels:

mooie prijs voor zo'n analoge bieb vol geluiden.

veel plezier ermee !

R & B .

taart.jpg

..& have FUN with it!! :D

programmer ,.sysex

programmer ,.sysex

Origineel geplaatst door mono-poly
ik weet niet hoe vlot de filter reageerd voor live sander
want het is wel via sysex geloof ik en geen cc
de programmer gaat idd via sysex ,en heeft wel degelijk enige vertraging ,
maar met de dreh bank moet het qa programmer functies invoeren ,wel inorde komen ,denk ik ...sander
want de acces programmer ,heeft uit mn hoofd +-12 druk buttons ,en een x aantal, 10a14 ofso, potties
zelfs met shift functies
dreh bank ,;..tis wel een ok oplossing ,bedoel de acces prgrm. is/was erg duur en alleen voor de matrix ,
[wel met echt hout ,..en in DE bekende OBIE stripes ]
nogmaals succes

Origineel geplaatst door dextah
Alleen ben ik op mac over gestapt en daar kan ik geen editor voor vinden .
Mischien Sounddiver maar dat vindt ik niet zo een fijn programma .
Maar goed dat ik mijn pc laptop nog niet heb weg gedaan .

ik heb 2 mac editors voor de matrix 1000

eentje van Opcode's Galaxy
Ik heb die betreffende editor nooit gebruikt omdat ik geen martix 1000 heb
maar de andere editors van Galaxy (voor de TX-81Z bijv.) werken prima!

en een editor van Emagics Support Collection voor Logic
Die heb ik nooit gebruikt dus weet niet hoe goed dat werkt
maar als het van Emagic is zal het ook wel ok zijn.

Monstersynth

Monstersynth

Origineel geplaatst door bikkel
De 1000 is monotimbraal maar kan met ik geloof 4 of 6 tegelijk gecombineerd worden tot 1 monstersynth.

Max 6 stuks dus.
Just what I did.
Dat noemen we 'VET'! (6 voices - 36 oscillatoren...)

ik dacht dat ik m'n verhaaltje hier wel bij kan pleuren.. ik vind ebay dus ineens erg interessant worden.. ik heb net een su-700 weg zien gaan voor $300,- (+- €250,-).. dat is dus echt geen geld dacht ik zo.. :D ik werd er alleen ff gek van dat ik er niet achter kon komen hoe die gast het betaald wou hebben.. het zegt me namelijk allemaal nix..

Deze verkoper, *****, geeft de voorkeur aan PayPal.
Cheque op naam
Postwissel/kascheque
PayPal (betaal snel, eenvoudig en veilig).

Wie kan me daar iets over vertellen?
Verder vraag ik me ff af of ze nou inderdaad 110volt netspanning hebben in Amerika.. En zoja, dan kan ik toch een andere adapter halen ofzo?

Alvast bedankt..

Ivo..

Origineel geplaatst door teknoudontknow
ik dacht dat ik m'n verhaaltje hier wel bij kan pleuren.. ik vind ebay dus ineens erg interessant worden.. ik heb net een su-700 weg zien gaan voor $300,- (+- €250,-).. dat is dus echt geen geld dacht ik zo.. :D ik werd er alleen ff gek van dat ik er niet achter kon komen hoe die gast het betaald wou hebben.. het zegt me namelijk allemaal nix..

Deze verkoper, *****, geeft de voorkeur aan PayPal.
Cheque op naam
Postwissel/kascheque
PayPal (betaal snel, eenvoudig en veilig).

Wie kan me daar iets over vertellen?
Verder vraag ik me ff af of ze nou inderdaad 110volt netspanning hebben in Amerika.. En zoja, dan kan ik toch een andere adapter halen ofzo?

Alvast bedankt..

Ivo..

Paypal = een online betaalmiddel waarvoor je een creditcard moet hebben. De gegevens van je card registreer je bij paypal.com en daarna kun je bedragen overmaken naar andere paypal-gebruikers, elders op deze planeet,...paypal schrijft de bedragen rechtstreeks van je CC af.
De ontvanger moet een klein deel van het bedrag afstaan aan paypal, soort van commissie. Soms brengt de verkoper jou deze kosten in rekening, soms (vaak) ook niet.

Cheque op naam : geen ervaring mee (wschl. een bankcheque)

Postwissel / kascheque : Bijv. Western Union Money Transfer. Kun je bij elk groot postkantoor voor terecht. De kosten (voor jou) lopen wel op. Ik heb vorige week een bedrag van 220 Euro overgemaakt naar de US, commisie: 20,50.

En in Amerika hebben ze inderdaad 110v. Kun je adapters voor kopen. Veel apparaten kun je dmv. een schakelaar of door intern te solderen, naar 220v switchen.

:doei:

Origineel geplaatst door BaggyTrouser
Paypal = een online betaalmiddel waarvoor je een creditcard moet hebben. De gegevens van je card registreer je bij paypal.com en daarna kun je bedragen overmaken naar andere paypal-gebruikers, elders op deze planeet,...paypal schrijft de bedragen rechtstreeks van je CC af.
De ontvanger moet een klein deel van het bedrag afstaan aan paypal, soort van commissie. Soms brengt de verkoper jou deze kosten in rekening, soms (vaak) ook niet.

Cheque op naam : geen ervaring mee (wschl. een bankcheque)

Postwissel / kascheque : Bijv. Western Union Money Transfer. Kun je bij elk groot postkantoor voor terecht. De kosten (voor jou) lopen wel op. Ik heb vorige week een bedrag van 220 Euro overgemaakt naar de US, commisie: 20,50.

En in Amerika hebben ze inderdaad 110v. Kun je adapters voor kopen. Veel apparaten kun je dmv. een schakelaar of door intern te solderen, naar 220v switchen.

:doei:

doe maar een tasje dan.. ;) creditcard vind ik nix.. ik ken mezelf.. ;) enneh.. postwissel / kascheque: al kost die su-700 € 350,-.. dan is dat nog niet veel ten opzichte van de 2e hands prijzen hier in nl.. owja.. invoerrechten.. nouja.. je komt iig nooit en te nimmer aan die €550,- die je hier vaak betaalt voor zo'n ding.. dus dan is dat nog flink interessant.. :) dan ga ik wel voor die postwissel de volgende keer.. :)
stroom is dan ook geen probleem zie ik.. komt allemaal goed..

bedankt voor je antwoord!

hmm dis ook intressant voor mij, ik wil graag meer weten over paypal, info :koffie:

als het alleen creditcard is kan ik niet veel kopen ;{ van ebay, vele willen alleen paypal :(

Back