Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
nee ok idd dat izzo, maar dan kan je nagaan hoe moeilijk het voor ome phooch dan wel niet isJa, maar bedoel dat het opzetten van een webshop + een betaalsysteem niet zo 123 effe gedaan is en dus wel iets verder gaat dan 'een bijdrage'.![]()

nee ok idd dat izzo, maar dan kan je nagaan hoe moeilijk het voor ome phooch dan wel niet is![]()
maar het moet phochos ook zeker niet meer geld gaan kosten dan ie moet gaan ontvangen nutuulk...

Jullie kunnen gewoon via mijn website een berichtje naar me sturen welke cd's jullie willen hebben (zie onderaan op website van me, pagina 'Avaiable CD's). De kosten per cd staan er ook bij. Ik zet liever mijn bankrekeningnummer er niet meer bij, je weet maar nooit wat voor leipen er op internet zitten en op geld uit zijn.
Phochos

Ja, maar ik bedoel dat het opzetten van een webshop + een betaalsysteem niet zo 123 effe gedaan is en dus wel iets verder gaat dan 'een bijdrage'.![]()
pcies iedereen ff een link in zijn signature richting deze thread...Hartverwarmend draadje...![]()

waarom denk je dat leipen daar iets mee zouden kunnen uithalen dan?Ik zet liever mijn bankrekeningnummer er niet meer bij, je weet maar nooit wat voor leipen er op internet zitten en op geld uit zijn.
Je neem toch wel siervelgen en een sportuitlaat.
gangastaaaa