Help "phochos" aan z'n brommobiel!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Ja, maar ik bedoel dat het opzetten van een webshop + een betaalsysteem niet zo 123 effe gedaan is en dus wel iets verder gaat dan 'een bijdrage'. :)

Ja, maar bedoel dat het opzetten van een webshop + een betaalsysteem niet zo 123 effe gedaan is en dus wel iets verder gaat dan 'een bijdrage'. :)
nee ok idd dat izzo, maar dan kan je nagaan hoe moeilijk het voor ome phooch dan wel niet is :D
maar het moet phochos ook zeker niet meer geld gaan kosten dan ie moet gaan ontvangen nutuulk...

nee ok idd dat izzo, maar dan kan je nagaan hoe moeilijk het voor ome phooch dan wel niet is :D

Dat is misschien wel waar idd.

Nou goed, ik denk dat hij zelf eerst maar eens moet bedenken of hij wel zoiets wil, en als hij een idee heeft WAT hij wil, dan mag ie me altijd benaderen voor eventuele vragen waarbij ik hem best wil helpen tot op zekere hoogte, want ik weet/kan ook niet alles, maar d'r moet wel wat te verzinnen zijn voor hem om (al dan niet kleine) inkomsten te halen uit zijn website, lijkt me.

Maar voor Phochos zou ik bijv aanraden, om een CMS met bijv Joomla op te zetten, daar wat content in te gooien, wat google ads er bij, (daar zijn modules voor voor joomla) en ene paypal donate button. (is ook een module/plugin voor)

En als ie dan zelf een blog bij houd op zijn site ipv hier heeft ie ook misschien nog regelmatig bezoekers, dat zou allemaal kunnen helpen..

Wil Phochos enkel een donatebutton, dan moet ie deze pagina even lezen : https://www.paypal.com/cgi-bin/webscr?cmd=_pdn_donate_techview_outside

En dat stukje code aanpassen en integreren in zijn website, en natuurlijk een paypal account nemen!

maar het moet phochos ook zeker niet meer geld gaan kosten dan ie moet gaan ontvangen nutuulk...

Daar heb ik 't ook niet over, ik hoef ook geen geld, maar mijn aanbod slaat enkel op de betaalfunctie, niet op het bouwen van een complete webwinkel! :)

Alhoewel ik daar best wel wat advies over wil geven, maar daar is mijn kennis ook maar beperkt van.

Laatst gewijzigd:
Jullie kunnen gewoon via mijn website een berichtje naar me sturen welke cd's jullie willen hebben (zie onderaan op website van me, pagina 'Avaiable CD's). De kosten per cd staan er ook bij. Ik zet liever mijn bankrekeningnummer er niet meer bij, je weet maar nooit wat voor leipen er op internet zitten en op geld uit zijn.

Phochos

Goed initiatief Ron :okdan: ik heb het even in mijn handtekening opgenomen voor meer exposure....Phooch jongen het gaat geheel goed komen zo:biertje:

Jullie kunnen gewoon via mijn website een berichtje naar me sturen welke cd's jullie willen hebben (zie onderaan op website van me, pagina 'Avaiable CD's). De kosten per cd staan er ook bij. Ik zet liever mijn bankrekeningnummer er niet meer bij, je weet maar nooit wat voor leipen er op internet zitten en op geld uit zijn.

Phochos

yep kga ff kes luisteren by maatjes ..en wie weet ...kopen we wel meerdan 1 cdtje
ola

welkmodel wordt t pooch ...je brommobiel

en wat zijn die dingen duur tsjekte dus ff m.p. whola
duurder dan een klein autootje
by dacia ryje een nieuwe [model ?] al voorm7000+

gaat goed komen
help good ol pooch ...uh de sjomert door !
stel je bvoor datje tegen de 50a100 cd ineens verkoop ...is toch mooimeegenomen :kroon:

Ik ga het thuisfront triggeren om de wat Phochos cd's aan te schaffen.
Ik moet wel ff kijken welke ik mis aangezien ik er al een paar heb.

Maar ik ben iig voor deze: help-splinter-door-de-winter-actie

Ja, maar ik bedoel dat het opzetten van een webshop + een betaalsysteem niet zo 123 effe gedaan is en dus wel iets verder gaat dan 'een bijdrage'. :)

Als iemand anders die dienst voor je kan regelen:

http://www.legaldownload.net/crossroads

attachment.php

Die gasten zijn ok, nl bedrijf, netjes bumastemra afdragingen en hebben alle betaalmiddelen direct voor je klaarliggen.
En je houdt 75% van de opbrengsten ! 320kbps mp3's is de max kwaliteit. Bel ze anders ff, ze staan je gerust te woord.

Attachments

• legaldownload_kassa.JPG
    legaldownload_kassa.JPG
    63,2 KB · Bekeken: 101
Laatst gewijzigd:
Als iemand anders die dienst voor je kan regelen:

http://www.legaldownload.net/crossroads

Klinkt interessant!

Ik weet niet hoe je dit bedoelt naar mij toe, maar als Phochos zoiets wil als dit kan hij dit misschien het beste zelf regelen met deze jongens.

Maar voor mezelf is dit misschien ook wel interessant, ze pakken dan misschien wel 25% maar ze doen d'r ook wat voor, incl promotie via de site lijkt me, dus .. :okdan:

Hartverwarmend draadje... :okdan:
pcies iedereen ff een link in zijn signature richting deze thread... :yamaha:
Ik zet liever mijn bankrekeningnummer er niet meer bij, je weet maar nooit wat voor leipen er op internet zitten en op geld uit zijn.
waarom denk je dat leipen daar iets mee zouden kunnen uithalen dan?
ze kunnen toch alleen maar storten, niet opnemen...

...en dobbelstenen aan de spiegel... en zo'n stink boompje uut Duitsland. En van die knikkende hondjes op de hoedenplank!

En natuurlijk pneumatische vering om je bakkie te laten bouncen als je bij het stoplicht staat....oja en wel van die spinnervelgen uiteraard.....

Laatst gewijzigd:
Je neem toch wel siervelgen en een sportuitlaat.

nee stickers op de zij kant [HUGE stickers ]
sponsored by D.S.f.bank
da REAL Dutch Synthesizer ForuM!:maffia: gangastaaaa:yamaha:

En groen geel, de kleuren van ADO.
Ok mot je dan ding ff opvoeren, zodat echte auto's niet slakkengangetje hoeven te rijden als ze achter je zitten.

Ik had een behoorlijke storing op mijn webproviders site, dus kan vanaf nu pas weer inloggen. Dus voor diegene die gereageerd hebben op mijn website en dingen willen bestellen, ik heb een extra laptop met internetaansluiting - alleen gaat dit iets trager dan normaal - maar ik blijf hiervan dus op de hoogte.

Phochos

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back