• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

M-audio Firewire 410 Soundcard + Novation Remote SL37

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Flare'

Nieuwkomer
Hey

gezien het hier wat in de weg staat en deze 2 eigenlijk bijna nooit heb gebruikt wegens tijdgebrek ben ik van plan deze te verkopen. Zoals ik al zei zijn ze amper gebruikt geweest en dus in nieuwstaat. (ook altijd afgedekt geweest met stofdoeken) Ongeveer jaar oud nu denk ik. Factuur nog aanwezig. (gekocht bij Orbit pro audio Brussel)

Liefst gaan ze natuurlijk beiden weg, en denk wel dat dit moet lukken gezien dit een ideaal starterspakket is voor een producer of iemand die met Ableton Live bezig is zoals ik.

Geen belachelijke boden ook aub, zijn geen goedkope toestellen. De Novation REmote SL 37 kost nieuw iets van 500€ en de m-audio ongeveer 300€.
Gaan dus enkel weg indien deftig bod, indien te lage boden blijven ze hier staan.

Indien interesse upload ik foto's en zal ik het factuur opzoeken.

Greets

Bericht door een moderator:
Hoi en welkom op Synthforum. Verkoop per opbod is niet toegestaan, dus wil je bovenstaande prijzen wel of niet als richtprijzen hanteren, zet het er dan even bij.

Richtprijzen:

Novation REmote SL37: 300€
M-audio Firewire 410: 200€

En nog eens omhoog. Nog eens vermelden: deze spullen zijn net alsof je ze in de winkel zou kopen, inclusief doos etc. Een ideaal starterspakket of upgrade voor elk iemand die met muziek bezig is!

Ok, hier zijn de nieuwe richtprijzen:
M-audio Firewire 410: 150€
Novation remote SL37: 250€

Afhalen / leveren kan omgeving Leuven. Verzending is op risico en kosten van de koper.

Ik heb al een bod van 240€ op de Novation en dat hou ik zeker in het achterhoofd, maar als iemand beiden zou willen kopen krijgt deze natuurlijk voorrang. Ik laat deze thread nog enkele dagen lopen en anders gaat de Novation alvast naar degene met het bod van 240€.

Mvg

Flare

Garantie loopt nog tot 23/10/2010 trouwens! Heb factuur hier liggen en dat krijg je natuurlijk mee. Dozen zoals eerder gezegd ook nog aanwezig.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back