Beat Thang verkrijgbaar(?)

falafelbiels

Learning to wiggle
GROOT NIEUWS!

Ik kwam per ongeluk op Bambam z'n twitter alwaar ik dit linkje vond.

Het lijkt erop dat de Beat Kangz Beat Thang eindelijk verkrijgbaar is. In ieder geval wordt er een prijs van $999,- opgegeven en dat is nieuw. Ik denk geen beroerde prijs als het ding werkelijk zo ongelooflijk is als men doet geloven.
Geen thrastalk te vinden deze keer, wie weet hoe dit gaat aflopen.

thumb_thang_400x300.png

Verder hebben ze een virtuele beat thang uitgebracht. Niet dom, mar ook niet interessant, je kunt hem immers niet om je nek hangen...

virtual_275px.png

Ik blijf benieuwd. :mega:

p.s. coming soon to your iPhone

nog steeds gewoon Pre order

Zal wel 2010 zijn voor we de eerste zullen zien hier denk ik.

benieuwd ben ik wel

Misschien is het wel een geweldig stukje apparatuur maar toch....heel dat marketingverhaal,onzinnige dingen,de naam etc. vind ik erg slecht en een hoog my first sony gehalte hebben.Dit hoeft dus niet zo te zijn maar zo komt het op mij over.

Misschien is het wel een geweldig stukje apparatuur maar toch....heel dat marketingverhaal,onzinnige dingen,de naam etc. vind ik erg slecht en een hoog my first sony gehalte hebben.Dit hoeft dus niet zo te zijn maar zo komt het op mij over.

Tja, er zijn hele volksstammen die zo praten en die ook hun doelgroep zijn. Iedereen mag en kan hem kopen natuurlijk maar ze zijn wel heel gericht bezig, niets mis mee toch?

Hahaha.......ik ben via Youtube helemaal kapotgescholden door een v.d CEO's achter dit bedrijf.

Ik had commentaar op het blingbling gehalte van het apparaat, kreeg een mail terug dat ik geestelijk gehandicapt was en m'n kinderen ook...............wat een vreemd mannetje was dat zeg.

Heb eerlijk gezegd mijn twijfels over een bedrijf, waarvan de CEO zich zo ernstig verlaagd.

Hahaha.......ik ben via Youtube helemaal kapotgescholden door een v.d CEO's achter dit bedrijf.

Ik had commentaar op het blingbling gehalte van het apparaat, kreeg een mail terug dat ik geestelijk gehandicapt was en m'n kinderen ook...............wat een vreemd mannetje was dat zeg.

Heb eerlijk gezegd mijn twijfels over een bedrijf, waarvan de CEO zich zo ernstig verlaagd.

Ben erg benieuwd hoor, zou wel eerst jou comment en vervolgens zijn reactie willen lezen. Kijken of 't zo erg is allemaal (jullie beide comments) en vraag me ook af of 't wel een v.d. CEO's is. Je weet ook niet wat voor gasten het zijn, hoeft ook geen 3-delig-grijs achter te zitten natuurlijk maar gewoon boyz-from-da-hood

denk niet echt dat hij zich verlaagd

das gewoon het niveau van die mensen ..

wel geniaal hun product.. kicken lekker ff de mpc, roland, etc.. van de markt met iets die superieur lijkt
nou ja..
Ik geloof er wel in.

cultuur mensen, cultuur.

OK alleen pre-order, maar er is iig een prijs gegeven. Vinden we er iets van, $ 999,00 voor een soort MPC1000/Groovebox? Gaat wel toch? Ik sta nog steeds open. M'n bankrekening niet, maar ik wel.

Welke link bedoel je Niel?

naar :

"ik ben via Youtube helemaal kapotgescholden door een v.d CEO's achter dit bedrijf.

Ik had commentaar op het blingbling gehalte van het apparaat, kreeg een mail terug dat ik geestelijk gehandicapt was en m'n kinderen ook"

Ik ga dit ding dus echt nooit kopen, de hele marketing is verkeerd aangepakt en ik zit niet te wachten op CEO's die zichzelf zo laten gaan op forums... hier 83 paginas voorbeeld van hoe je niet tegen je aankomende userbase moet praten

http://www.mpc-forums.com/viewtopic.php?f=11&t=107793

die gasten zijn van begin af aan meer druk met zichzelf geweest dan met hun product. Vervelio's.

Ik ga dit ding dus echt nooit kopen, de hele marketing is verkeerd aangepakt en ik zit niet te wachten op CEO's die zichzelf zo laten gaan op forums... hier 83 paginas voorbeeld van hoe je niet tegen je aankomende userbase moet praten

http://www.mpc-forums.com/viewtopic.php?f=11&t=107793

Als het geen ding is voor je (en je in het algemeen hier nu niet jij specifiek DOC) waarom dan alles volgens en het niet gewoon aan je voorbij laten gaan? De marketing is te gek opgezet voor waar ze op richten. De cultuur of subcultuur zit anders in elkaar dan in 't algemeen geaccepteerde leven. Dissen, trashtalking, slang, niets pikken zonder tegengas etc etc horen daar nou eenmaal bij. Is het niet je ding, meng je er dan niet in and just stick to your thing!
Ook al is het geen apparaat voor mij moet ik toegeven dat als je zoiets zoekt het wel te gek is als het werkt en doet wat het zegt dat het zou moeten doen en klinkt zoals ze het zelf omschrijven...waar of niet?
Who gives a fuck over de strategie van een bedrijfs m.b.t. het op de markt brengen van een ding?!

waarom zou je nu een apparaat niet kopen omdat hun marketing techniek te fel is?

Ik vind het juist super dat die gasten gewoon hunzelf zijn en geen opgeblazen zeepbel gebruiken naar de massa toe.

Als het een goed product is dat is het gewoon zo.
Ben zeker dat ze ongeacht hun onbeschoftheid gewoon keihard goede service leveren.

Als het een goed product is dat is het gewoon zo.
Ben zeker dat ze ongeacht hun onbeschoftheid gewoon keihard goede service leveren.

Hoe weet je dat zo zeker?

Ik zelf zou nooit iets kopen van mensen die hun potentiele klanten afblaffen, of gewoonweg onbeschoft zijn.

Naar mijn mening is alle marketingpraat (ongeacht welk bedrijf) een vette leugen............wel grappig dat sommige van jullie blindelings geloven wat een stelletje wannabe crackgangsters je op de mouw spelden.

Eerst zien dan geloven.

Verder hebben ze een virtuele beat thang uitgebracht. Niet dom, mar ook niet interessant, je kunt hem immers niet om je nek hangen...

gewoon Asus eee pc laptopje aan je nek , jwt

attachment.php

gezien de reacties hier zou ik hem bijna kopen, puur om te rellen :D

Attachments

• 50kang.JPG
    50kang.JPG
    27,9 KB · Bekeken: 133
Back