OK,.
Ik heb genoeg grappen gemaakt over dit dinkyhet afgelopen jaar,.. was niet erg moeilijk
vanwege de marketing,.. Maar,..
Two headphones,. 2x sd,. usbstick,.. phantom power,.. hunt for the perfect pads,.. mooi scherm,.. usb-connection,.. dikke zinken doos waarmee je spijkers kunt inrammen!
Klinkt veelbelovend!
Lekker boeiend hoe t er uit ziet en of t door hoppers wordt ontwikkeld!
Lijkt me een heel werkbaar ding,. (of zeg ik "danggg"?) als t allemaal werkt en als ie ooit in de winkels komt!
Als de software geschikt is voor livesets,. dan koop ik r 1.
Ik heb genoeg grappen gemaakt over dit dinkyhet afgelopen jaar,.. was niet erg moeilijk
vanwege de marketing,.. Maar,..
Two headphones,. 2x sd,. usbstick,.. phantom power,.. hunt for the perfect pads,.. mooi scherm,.. usb-connection,.. dikke zinken doos waarmee je spijkers kunt inrammen!
Klinkt veelbelovend!
Lekker boeiend hoe t er uit ziet en of t door hoppers wordt ontwikkeld!
Lijkt me een heel werkbaar ding,. (of zeg ik "danggg"?) als t allemaal werkt en als ie ooit in de winkels komt!
Als de software geschikt is voor livesets,. dan koop ik r 1.
Redelijk veel zaken zijn gewoon in plastiek gebouwd en dat zegt niets over de nuttigheid en kwaliteit van de functies. Akkoord het is iets minder stevig maar voor zover ik kan zien was de MPC 60-II in de tijd ook al in plastic, de Korg Electribes in het begin ook en hoewel beperkt zeker niet afgedaan als nutteloos...