Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door matoi
Kat Yidaki, vette track!
Ik vind het alleen zonde dat je de eerste tijd continu een flame ofzo? over de snare gooit, dat maakt de sound een beetje weinig natuurlijk. Daarna doe je dit neit meer en begint het pas echt te grooven. Verder vind ik de trekharmonica die v a 1.38 in de break erin komt geweldig, doet me denken aan verschillende tracks op Kung fu meets the dragon van Lee scratch perry. Ook dat je zoveel details en variatie erin gooit is erg indrukwekkend. Heb je hier nou lang op zitten broeien?
Matoi
ps Ik zit op mn werk te luisteren met een superverbinding, als ik thuis wat sneller internet had, had ik m gedownload en bewaard, hij verdient namelijk zeker weten multiple luisterbeurten, en o ja ik zou zeggen maak nog een stel van die dub brouwsels, is een welkome afwisseling!

Origineel geplaatst door fuse
Echt heel knap hoor. Petje af. Een mooie groove die wat mij betreft nog wel iets meer slepender kan hoor. Maar tsjonge wat een lekkere drums.
De mix is ook erg goed misschien is iets minder strak ook wel OK zodat je meer dynamiek overhoud. Denk wel dat het al met al een aardig projectje was geweest.
Origineel geplaatst door Pjotr G
Maar iets met de snare zit me ook niet helemaal lekker en dat is dat er op elke "1" ook een snare zit....kan persoonlijk zijn
(jammer dat ze nog aardig prijzig zijn ik zou zelf graag nog zo'n ding hebben)Origineel geplaatst door plastic_zak
lekker man die melodica!(jammer dat ze nog aardig prijzig zijn ik zou zelf graag nog zo'n ding hebben)

ik had ze op het internet voor rond de 60 euro gezien :confused:Origineel geplaatst door plastic_zak
gratis op te halen.nl? die site ga ik even checkenik had ze op het internet voor rond de 60 euro gezien :confused:

Origineel geplaatst door Kat Yidaki
Een speelgoed-melodicaatje wordt wel eens weggegeven... of je kunt
het voor 50 cent kopen op de markt. Ik gebruikte een Hohner melodica van rond
de 70 euro... ook niet superduur, maar het is zeker geen speelgoed.
Natuurlijk zegt dat niet veel... je kunt veel lol hebben met speelgoed-instrumenten.
Zo'n goedkoop melodicaatje klinkt vaak lekker dun en een beetje vals, wat ook
wel weer z'n charmes heeft![]()
Origineel geplaatst door Arv
Augustus Pablo, welke melodica gebruikt hij eigenlijk? Altijd al willen weten..
R