[access] virus (multitimbraal gebruiken)

zebra-n

Nieuwkomer
hallo.. net per ongeluk op dit forum gestuit...:)

hopenlijk zijn hier wat mensen die me verder kunnen helpen met mijn vraag over de access virus A, ik wil em multitimbraal gebruiken met cubase sx.. alleen de handleiding is zo beknopt , dat ik er niet echt uit kom... wie vertelt me duidelijk hoe dit werkt, of weet een goeie handleiding...

alvast bedankt

paul

He Zebra-N,

Als je de search optie gebruikt kun je hier meer over vinden, alvast een tip: druk Multi + Single tegelijk in, dan werk je in de Multi/single mode. bij mij in Logic kon ik Midi Kanaal 1 t/m 16 gebruiken voor de Virus part 1 t/m 16.

succes

he flow... thnx...

maar........ ik ben een synth newbie.. ik begrijp dat je de virus in multi single mode moet zetten om em met je sequencer te gebruiken, wat ik wil is een multi maken met de geluiden die mij aanstaan.. waarom is dit nergens in de manual te vinden, of heb ik wat over het hoofd gezien...

anyway.. ik blijf zoeken en proberen

grt

paul

dat heb ik nu met de virus b

dat heb ik nu met de virus b

ik zit nu met hetzelfde probleem......

ik krijg via m'n global midi wel gewoon geluid, maar ik moet toch gewoon meerdere geluiden uit m'n virusje krijgen ?
als ik de multi/single mode gebruik kan ik niet gewoon uit m'n a/b/c/d bank kiezen maar wordt ik aangewezen op geluiden die ik verder niet in die banks tegen kom.

oh ja, ik heb er geen handleiding bij dus voor mij is het helemaal abracadabra.......

laat het me weten!

groeten,

jasper

handleiding virus b

handleiding virus b

heeft iemand voor mij een handleiding van de virus b ?

groeten,

jasper

Het kostte mij precies 1 minuut om de handleiding van de Virus boven water te krijgen... (hint) ;)

Kijk eens hier: http://www.access-music.de/support.php4

Verder kan ik jullie de customer support van Access van harte aanbevelen, heb ik prima ervaringen mee.
Misschien zinvol als je even probeert je vragen beantwoord te krijgen bij de mensen die dit het beste weten? :geslaagd:

Succes!

Bericht door een moderator:
Samengevoegd... AUB niet meerdere threads starten voor hetzelfde onderwerp.
Dat maakt het forum onoverzichtelijk!

bedankt mensen!

'k was al eens op de access site geweest maar wist niet dat ze ook manuals hadden.

groeten,

jasper

Ze hebben op de site zelfs een goede FAQ waarin jouw vraag al wordt beantwoord...

gewoon MULTI induwen voor multimode. gewoon PART induwen om het gewenste part te selecteren. gewoon VALUE induwen om het gewenste geluid te selecteren. gebruik de MULTI en SINGLE knop gelijktijdig als je ook de geluiden uit de multi wilt editten. ook hier geldt het verhaal van de PART knop. by the way dit staat ook gewoon in de handleiding die niet zo heel beknopt is...
succes en laat even weten als het lukt :doei:

ik zit wel al aardig in de buurt, maar ik had al een geluidje gebruikt in de single mode en als ik die over zet in de multi mode dan is het geluid net weer ff anders. toch lukt het me nog niet echt precies om alle 16 kanalen een eigen geluid te geven (om dit overeen te laten komen met m'n kanalen in cubase).
vanaf vanavond kan ik pas beschikken over m'n handleiding......

groeten,

jasper

Weet iemand mischien ook hoe je in multiemode patches kan kiezen uit andere banks dan alleen a??

Ik kan wanneer ik multi en single tegelijk indruk alleen de parts kiezen en dan de patches maar niet ook nog de bank

Origineel geplaatst door KeesVerkerk
Weet iemand mischien ook hoe je in multiemode patches kan kiezen uit andere banks dan alleen a??

Ik kan wanneer ik multi en single tegelijk indruk alleen de parts kiezen en dan de patches maar niet ook nog de bank

jawel hoor
want voor je parts heb je de part knopjes
en voor de bank heb je de parameter annex bank knopjes
en voor de patch heb je de value annex patch knopjes
;{

ehm,idd kon het zelf niet duidelijker verwoorden dan onze eerwaarde roel!!!

Back