Mooie hall reverb preset voor trance-synths?

Da's alsnog een beetje een vage vraag. Waar zoek je voor? Een cleane reverb, een realistische reverb of iets dat volstrekt kunstmatig klinkt en zich er niet voor schaamt?

Probeer anders eens voor de grap om de reverb van de Snow te gebruiken.

Verder natuurlijk in gedachten houden dat die larger-than-life stadiumtrance reverbs er ook nog een paar andere trucjes op hebben. YouTube - Lesson 002: Making that pumping lead sound... geeft een goede uitleg :)

Laatst gewijzigd:
Da's alsnog een beetje een vage vraag. Waar zoek je voor? Een cleane reverb, een realistische reverb of iets dat volstrekt kunstmatig klinkt en zich er niet voor schaamt?

ik heb wel eens in een studio trance leads gehoord met als reverb de VSS3 van TC Powercore. deze vond ik erg goed klinken. ik denk dat ik ene cleane reverb zoek, hoeft niet perse realistisch te zijn.

Probeer anders eens voor de grap om de reverb van de Snow te gebruiken.

goed idee!

Verder natuurlijk in gedachten houden dat die larger-than-life stadiumtrance reverbs er ook nog een paar andere trucjes op hebben. YouTube - Lesson 002: Making that pumping lead sound... geeft een goede uitleg :)

ga ik zo ff kijken. thanx!

Misschien is de nieuwe RP reverb iets voor je, of de gratis reverb vst-plug-in EpicVerb (kun je altijd eens proberen, krijgt nl. goede commentaren):

epicverb.jpg

download via:

http://varietyofsound.wordpress.com/downloads/

Back