3 of 4 T-RackS Singles Plugins for only $99.99!!

Leuke aanbieding! Hebben mensen hier ervaring met deze plugins?

ik heb ze zojuist aangeschaft. Ben erg tevreden! eerst de demo's gedownload en uiteindelijk deze 3 gekocht (1 voor €79,- + 2 gratis, dus rond €25 per stuk!)

T-RackS 3 Singles range Vintage Tube Compressor/ Limiter Model 670
Opto Compressor
Brickwall limiter

van 3 naar 4

van 3 naar 4

Ondertussen zitten ze bij IK Multimedia boven de 1000 users, dus nu krijg je 4 plugins voor de prijs. Ze gaan trouwens door tot 5 (1500 users) en 6 (2000).

Plugin nummer zes is altijd de CSR-HALL reverb. Over de CSR heb ik hier wel goede verhalen gelezen, maar dit is 'slechts' alleen de HALL...

Ik denk er nog even over...

Nou , ik zit er in hoor, 5 voor de prijs van 1 , en.... gekocht via

http://www.esoundz.com/details.php?ProductID=3823&refcode=groupmix2009

krijg je er gratis van esoundz per 200 kopers nog eens een raw pack bij ( sample/loop library) de teller hier staat nu op 609...:D dat is dus voor $99 (71 euro) in ieder geval 5 ik singles, EN 3 raw packs naar keuze ......

Als je roccog (mijn member name aldaar) als reference opgeeft, krijg je ook nog eens $5 tegoed erbij voor esoundz producten, en ik ook :D...
Echt een hele goeie deal, de plugins zijn de beste die je voor dit geld kunt krijgen, dat weet ik zeker. :okdan:

Oh ja de deal loopt nog 3 weken....en ik denk dat ze de 6 voor de prijs van 1 wel gaan halen.

Heeft er iemand al ervaring met de plugins? Ik heb de metering-suite gekocht en kan dus nog 4 andere plugins uitzoeken. Op een andere plek in het forum vond ik dat de OPTO traag is. Ik ben vooral benieuwd naar ervaringen van andere gebruikers. Ik heb afgezien van de Cubase5/Wavelab6/Komplete5 plugins geen andere dedicated plugins voor audio processing.

Ik zit momenteel op de volgende lijst:
- Classic Clipper
- Vintage Tube Compressor/ Limiter Model 670
- Brickwall limiter
- Linear Phase Equalizer
- Classic Compressor

Ik twijfel nog erg tussen de single of multiband compressor. CPU is voor mij niet zo'n issue aangezien ik zo'n I7 8-core DAW heb (errug bruut snel)

Ik ben even aan het demo'en, maar ga ook wel over tot aanschaf. Alleen even kijken welke het gaan worden.. Geen geld voor zoveel..

Erol,

Dan ben ik wel heel benieuwd of jij die Opto ook "traag" vind zoals op een ander onderwerp ergens in dit forum wordt gezegd... Ik snap 't ook niet helemaal, want Cubase (en de meeste andere pakketten) hebben toch VST Delay Compensation... Mijn eerste keus was ook de Opto, maar na dat onderwerp gelezen te hebben dacht ik er toch anders over...

Erol,

Dan ben ik wel heel benieuwd of jij die Opto ook "traag" vind zoals op een ander onderwerp ergens in dit forum wordt gezegd... Ik snap 't ook niet helemaal, want Cubase (en de meeste andere pakketten) hebben toch VST Delay Compensation... Mijn eerste keus was ook de Opto, maar na dat onderwerp gelezen te hebben dacht ik er toch anders over...

traag? hij reageerd snel genoeg hoor! ik heb er iig niets van gemerkt. moet wel eerlijk toegeven dat ik de plugs pas 10dagen heb dus nog niet genoeg geprobeerd.

Erol, Toppie, dan komt die ook in mijn wishlist ipv de classic compressor. Ik gaat ook eerst de demo's downloaden maar ben altijd geintereseerd in andere meningen. Wordt side-chaining trouwens gesupport?

Ik denk dat ze met 'traag' bedoelen dat de compressor niet al te snel kan reageren op een inkomend signaal. De attack van een signaal kun je dan slechter beïnvloeden... Heeft dus niets met delay-compenstation te maken...

Ik ben eigenlijk benieuwd hoe deze emulaties zich verhouden tot die van een UAD kaart zoals de Fairchild en Pultec emu...iemand hier die ze kan vergelijken ?

Ik ben eigenlijk benieuwd hoe deze emulaties zich verhouden tot die van een UAD kaart zoals de Fairchild en Pultec emu...iemand hier die ze kan vergelijken ?

KEVIN ik heb een test gezien tussen van UAD en T-Racks, en weer gevonden: YouTube - Fairchild 670 and Pultec plugin test using UAD, T-Racks and URS

De Fairchild van UAD klinkt voller als je het mij vraagt. Maar de T-racks heeft een paar aardige presets die je weer kan tweaken. Zeker bruikbaar. Maar lijken naar mij mening niet echt op elkaar. Ik zie (gebruik) ze als twee aparte plugs, afhankelijk van wat ik wil op dat moment met mijn geluid.

T-racks zooi is zeker leuk spul hoor! Heb je ze niet? Ken je ze niet? Demo het effe! Voor dit geld, leuk voor de heb. Je zult de plugs zeker gebruiken!

Ik twijfel nog erg tussen de single of multiband compressor. CPU is voor mij niet zo'n issue aangezien ik zo'n I7 8-core DAW heb (errug bruut snel)

Hell yah, ik ook! Geen CPU spike te detecteren bij mij. Moet die meter nog steeds uit zien slaan... haha ASIO usage is nu af en toe een probleem bij mj als ik teveel VSTs heb runnen. hmm.

Vandaag maar aangeschaft..

Ik ben intussen gegaan voor..;

Brickwall Limiter
Linear Phase Eq
Vintage Tube Program Eq
Classic Compressor
CSR Hall Reverb

En ik mag er nog 1 uitkiezen..
Wordt of de opto, of de 670.. Nog even wat meer demo'en met die 2, ben er nog niet helemaal uit..

Back