3 of 4 T-RackS Singles Plugins for only $99.99!!

Ik heb het volgende gekozen..

Vintage compressor(fairlight)
Vintage EQ (pultec)
Opto comp
Linear phase EQ
Metering...

De metering vind ik erg handig en bruikbaar.. geen spijt van, wilde eerst de brickwall limiter, maar dus toch de metering genomen,....
Al met al een zeer goede deal, 5 zeer goed klinkende processors voor 75 euro, (inc.de hall reverb) en goede metering....
Bovendien dus via esoundz gekocht en dus 2,5 gig aan samples erbij ook nog...
De drums was ik niet zo enthousiast over, dat kan ik ook allemaal zelf drummen, de rest heb ik nog niet gecheckt...( gitaarloops en basloops, plus nog een paar teasers voor andere packs.) maar goed, een gegeven paard.....

Nog bedankt aan degenen die mijn naam roccog als referentie hebben opgegeven bij esoundz.... de punten zullen goed gebruikt worden :)

En het kan nog tot 31 augustus he :D..

Ik heb ondertussen de brickwall, metering en de vintage tube compressor gedownload.
Ik kan er dus nog 2 uitzoeken + de reverb...

Ik moet zeggen dat ik aardig onder de indruk ben. De presets zijn net te weinig of veel te veel, maar wel heel goed om mee te starten/spelen. Maar je kan je geluid ook volledig over de zeik helpen hiermee.

De volgende wordt denk ik de classic equalizer en dan toch de opto.

Iemand al echt serieus gespeeld met de opto?

Ben eruit na lang pielen...

De winnaars zijn:
T-RackS 3 Opto Compressor
T-RackS 3 Vintage Program EQ 1A
T-RackS 3 Brickwall Limiter
T-RackS 3 Vintage Compressor Model 670
T-RackS 3 Metering
en dan uiteraard de Classik Studio Reverb - Hall

Ik heb deze gekozen omdat je voor 150 euri de T-RackS 3 Standard kan aanschaffen waar de 4 classics in zitten. Mocht ik uitgespeeld raken met deze vst's dan schaf ik ooit nog eens de Standard aan (ben altijd wel een voorstander van komplete sets van 1 leverancier...).

Allen bedankt voor de hulp.

Ik heb het zwikkie toch ook maar aangeschaft... de 670, brickwall, lin. EQ, opto compr, metering en natuurlijk de CSR Hall. Ik moet ze nog uitgebreid gaan testen... Ik heb ze aangeschaft via eSounds, en man-T: je hebt toch weer 10US$ extra op je account staan! Use it wisely!

[TELL SELL ON]
- maar ik krijg toch maar 5US$ per aankoop??? Ik snap het niet Jim, leg eens uit!
- Welnu, voor iedereen die via eSounds gekocht heeft, die moet maar eens kijken in zijn User Area, want je kunt daar nu een leuke upgrade doen...
- Vertel Jim, vertel! Ik kan niet wachten!
- Dat is het net, ik mag het niet vertellen!
- Oh nee???
- Nee! Tenminste niet volgens de eSounds site!
- Maar...Schiet op, vertel, ik doe het bijna in mijn broek!
- Ik vertel het natuurlijk toch! Je kunt nu met 100US$ korting de hele CSR bundle kopen, dus... op naar je user account!
[TELL SELL OFF] :D

T-racks 3 group mix promotion promotion

T-racks 3 group mix promotion promotion

GroupMixPromoSheet-main-6x1-580.jpg

Dit wilde ik jullie niet onthouden.
Ik heb er in dit forum nog niets over gelezen, maar de mensen van IK Multimedia hebben deze maand een geweldige aanbieding.
Koop 1 plugin uit de T-racks 3 singles reeks en krijg er 5 gratis.
Dus 6 plugins voor de prijs van 1.
De kwaliteit van de plugins is echt geweldig. zelfs op het UAD forum zijn goede reacties te lezen over deze plugins. Diverse plugins uit de T-racks 3 bundle worden als beter ervaren dan de UAD qounterpart.
Ik heb ze zelf inmiddels aangeschaft en zeker voor de prijs is het een niet te overtreffen deal.
Wees er snel bij, want de actie duurt helaas nog maar tot en met 31 Augustus. check de link voor meer details.

http://www.ikmultimedia.com/Main.html?groupmix/index.php

Had het ook gezien ja :) heb de Linear Phase Equalizer gekocht en die is erg fijntjes :) Vrijwel onbeperkt mooi zacht hoog, zonder het pijn-in-de-oren effect!

idd. Heb zelf ook een UAD-2 en de T-racks Linear Phase Equalizer klinkt zelfs beter dan de Cambridge plugin. Als is die laatste al weer wat jaartjes op de markt natuurlijk. De nieuwe plugins van UAD zijn unbeatable.

Mja ik vind de EQ goed, maar ik vind het hoog vergelijkbaar met me UAD 4K plugin. Als ik ze zo naast elkaar hoor.

Toen ik deze plugins heb getest kreeg ik vaak het "net niet" gevoel.

Toen ik de UAD2 plugins testte kreeg ik de "wow" factor. Ik kan me dus niet vinden in de uitspraak dat deze plugins beter zijn dan de UAD plugins, al ken ik de oudere UAD plugins niet zo goed.

Ik ben eigenlijk benieuwd hoe deze emulaties zich verhouden tot die van een UAD kaart zoals de Fairchild en Pultec emu...iemand hier die ze kan vergelijken ?
tuurlijk :)
van de week eens doen

mag ik vragen, hoeveel jullie betaalden?
75 euro?

Back