heel klein mixertje

Status
Please reply by conversation.

Terracide

Superheld
Ik zoek een heel klein mixertje voor een maat die mijn monitors gaat kopen, om zijn pc aan te hangen. Hij gebruikt alleen reason dus het hoeven eigenlijk maar 2 kanalen en een master te zijn.
Mag ook niet veel kosten, heb er ook heel weinig eisen aan.

laat maar horen!

Absoluut maar ik zoek echt het aller cheapste oplossing omdat het echt alleen gaat om actieve behringer 2031's aan zijn pc te hangen.
Heb je dan uberhaupt wel een mixertje nodig, kan hij die speakers niet rechtstreeks aan zijn audio interface output hangen?

Heb je dan uberhaupt wel een mixertje nodig, kan hij die speakers niet rechtstreeks aan zijn audio interface output hangen?

Nah dat lijkt me dan net zo hele goede oplossing. Veel te lastig met volumes....

Nah dat lijkt me dan net zo hele goede oplossing. Veel te lastig met volumes....
Waarom dat? ik doe het al jaren zo....geen probleem...en als je er nog een mixer tussen gooit krijg je toch ook weer kleuring aan je geluid?

Tja. Iedereen heeft hier wel een punt, maar ik zou nou nooit mijn vrienden Behringer aanraden. Ik zou mijzelf schamen. Ik denk dat een dedicated volume knopje echt wel lekker is voor je monitors. Ook denk ik dat diegene die de mixer nodig heeft met een onboard geluidskaart werkt, aangezien €27 al teveel is.
Maar als je nou een m-audio/edirol/rme/motu/etc geluidskaart hebt en graag je geld in je zak wilt houden zou ik idd voor de oplossing van Kalusi gaan.
Maar €77 is toch geen geld voor zo'n mixer, misschien is er wel 'n recessie maar zo erg kan het toch niet zijn :?

Die volumes regele je in je sequencer programma of met de volume knop op de geluidskaart of in je OS).

[/quote=RSB]
Hij heeft al behringer monitoren dus behringer mixer past daar wel bij.[/quote]

mijn huisgenoot heeft een toetsenbord met zon grote volume knop er op....misschien is dat iets?

Tja. Iedereen heeft hier wel een punt, maar ik zou nou nooit mijn vrienden Behringer aanraden. Ik zou mijzelf schamen. Ik denk dat een dedicated volume knopje echt wel lekker is voor je monitors. Ook denk ik dat diegene die de mixer nodig heeft met een onboard geluidskaart werkt, aangezien €27 al teveel is.
Maar als je nou een m-audio/edirol/rme/motu/etc geluidskaart hebt en graag je geld in je zak wilt houden zou ik idd voor de oplossing van Kalusi gaan.
Maar €77 is toch geen geld voor zo'n mixer, misschien is er wel 'n recessie maar zo erg kan het toch niet zijn :?

laten we niet in een discussie raken van goed niet goed. Ik heb zelf Mackies 824 gekocht heb die behringers over. Die kan hij voor een prikkie kopen. Ze zien er 100% uit, geen krasje en rookvrij gestaan. Verder heb ik er prima mee kunnen werken. Dus ik hoef me nergens voor te schamen.

Ja hij werkt met onboard. Kijk hij begint net... dus ik wil hem niet meteen op kosten jagen. Eerst wat produceren ... en dan eens kijken naar een soundcard etc. Misschien is het wel met een paar weken niet meer leuk voor hem.

OMG, lezen mensen alleen nog de laatste post of zo? TS heeft in de 3e post diezelfde link gepost..

En daarom zei ik ook over dat behringer aanraden.

Dus TS... Ik wist toch niet dat jij je oude monitors aan hem had gegeven.
Daar doelde ik ook niet op. Het ging mij om het feit dat jezelf met een behringer mengert aankom van nog geen 3 tientjes. Lijkt mij weggegooid geld, daarnaast is zo'n Soundcraft mixertje ook veel waarde vaster dan zo'n Behringer mixertje, mocht hij er nog wat voor terug willen mocht het muziek maken hem niet bevallen.
Misschien eens kijken naar een leuk oud vintage mixertje vanaf marktplaats ofzo. Hier worden ook nog weleens leuke oude analoge mixertjes verkocht voor onder de 100 euro. Ach, het was maar advies

Het ging mij om het feit dat jezelf met een behringer mengert aankom van nog geen 3 tientjes.

Ik kwam daar niet mee aan....:?

Ik kwam daar niet mee aan....:?[/QU

ik laat me niet verleiden om er op te reageren.
wat ik bedoel is dat ik een goedkope mixert zoek voor een maat. in de prijsklasse van die behringer.. en als niemand zon ding heeft koopt hij die nieuw.

er is wat spraakverwarring omdat de monitors die ik aan hem verkoop Behringers Truth B2031's zijn.

Status
Please reply by conversation.
Back