heel klein mixertje

Status
Please reply by conversation.

Terracide

Superheld
Ik zoek een heel klein mixertje voor een maat die mijn monitors gaat kopen, om zijn pc aan te hangen. Hij gebruikt alleen reason dus het hoeven eigenlijk maar 2 kanalen en een master te zijn.
Mag ook niet veel kosten, heb er ook heel weinig eisen aan.

laat maar horen!

Absoluut maar ik zoek echt het aller cheapste oplossing omdat het echt alleen gaat om actieve behringer 2031's aan zijn pc te hangen.
Heb je dan uberhaupt wel een mixertje nodig, kan hij die speakers niet rechtstreeks aan zijn audio interface output hangen?

Heb je dan uberhaupt wel een mixertje nodig, kan hij die speakers niet rechtstreeks aan zijn audio interface output hangen?

Nah dat lijkt me dan net zo hele goede oplossing. Veel te lastig met volumes....

Nah dat lijkt me dan net zo hele goede oplossing. Veel te lastig met volumes....
Waarom dat? ik doe het al jaren zo....geen probleem...en als je er nog een mixer tussen gooit krijg je toch ook weer kleuring aan je geluid?

Tja. Iedereen heeft hier wel een punt, maar ik zou nou nooit mijn vrienden Behringer aanraden. Ik zou mijzelf schamen. Ik denk dat een dedicated volume knopje echt wel lekker is voor je monitors. Ook denk ik dat diegene die de mixer nodig heeft met een onboard geluidskaart werkt, aangezien €27 al teveel is.
Maar als je nou een m-audio/edirol/rme/motu/etc geluidskaart hebt en graag je geld in je zak wilt houden zou ik idd voor de oplossing van Kalusi gaan.
Maar €77 is toch geen geld voor zo'n mixer, misschien is er wel 'n recessie maar zo erg kan het toch niet zijn :?

Die volumes regele je in je sequencer programma of met de volume knop op de geluidskaart of in je OS).

[/quote=RSB]
Hij heeft al behringer monitoren dus behringer mixer past daar wel bij.[/quote]

mijn huisgenoot heeft een toetsenbord met zon grote volume knop er op....misschien is dat iets?