Hellup Virus B of C

Evil-Inside

HET MOET KAPOT !!!
wil graag een virus in huis halen maar zit te twijfelen
op de 32 stemmen na is er nog meer verschil ?
als ik naar de specs kijk lijkt het me niet ...
anyone ?
(hij zal voor hardcore gebruikt worden .. als dat wat uitmaakt )

De C heeft:
-Mini Moog Style "Analog" Filter
-6 Mod Matrix Sources (B heeft er 3)
-9 Mod Matrix Desitnations (B heeft er 6)
-(16) One Band EQ Per Part Low, High (Frequency/Gain) + Fully Parametric Mid (Frequency/Gain/Q)
-98 Simultaneous FX (B heeft er 82)
-32 Band Vocoder With Realitime Control Of All Parameters (B: geen idee hoeveel bands eigenlijk)
-35 Buttons (B heeft er 31)
-69 LEDs (B heeft er 62)
-2 Definable Controls, Freely Assignable, Globally Or Per Program, Nameable soft knobs (B: not nameable)

bron

ok bedankt man
denk dat ik tog voor de b ga als ik hem egt ziek wil filteren gooi ik hem wel door de esx heen

Qua sound vind ik dat de prijs van een c niet te rechtvaardigen is t.o.v de b. Qua menustructuur/layout vind ik de c wel veel logischer ingedeeld. Zo heb je bijv. bij de c 1 sectie voor de osc instellingen en kun je eenvoudig switchen naar een andere osc waarbij de instelling dan meteen betrekking hebben op de geselecteerde osc. Hetzelfde geldt voor de lfo's. Bij de b werkt dit anders, dan hebben de instellingen van elke osc/lfo een andere plaats. Je zal dan dus vaker in de menu's moeten duiken waardoor het minder overizhtelijker is. Dit maakt het gebruik van een b ook minder intuitief dan een c.
Gaat het je alleen om de sound en boeit het je niet waar en hoe je een instelling moet veranderen zou ik voor een b gaan anders voor een c. Al met al vind ik de prijs van een c wel te rechtvaardigen t.o.v. een b. Ik heb twee keer een b gehad en de volgende wordt echt een c (of indigo2) :okdan:

ok bedankt , voor mij is de sound eigenlijk belangrijk , beter geld in de zak houden en door voor een filterbank :D

Back