Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Slecht nieuws. Mijn Alpha Juno heeft besloten de geest te geven. Ik mag hopen dat 't puur en alleen de zekering is, maar dat wordt dus een andere bak uitzoeken om mee te nemen
Nee, want bij MSC Beegden zijn ze tot de 24e op vakantie, en daar gaat 'ie even naar toe. Ik moet nog wat meer dingen daar naar toe brengen dus verwacht ik niet dat ze 'm echt op tijd voor de meeting hebben gefixt. Voor mezelf maakt 't weinig uit, betekent gewoon wat minder drukte hier in de studio.
Ik had bij het aanschakelen van m'n gear een raar effectje - de JX8P telde toen ook maar heel langzaam af naar 0. Denk dat 't toen is gebeurd, en vandaar ook mijn uneducated guess dat 't de zekering was.
. Dat is een vrij simpel klusje over het algemeen.

Ik zal hem zo eens gaan zoeken. Kan hem nu ff zo 1-2-3 niet vinden.Ja ik zag het ook, heb shortwave maar een pb gestuurd, maar als een andere mod het eerder ziet dan graag terugzetten svp
Ik zal hem zo eens gaan zoeken. Kan hem nu ff zo 1-2-3 niet vinden.
Over de meeting.... Ik zit nog te twijfelen aangezien ik dan jarig ben en ik een hoop kleine neefjes en nichtjes op bezoek verwacht te krijgen.

Volgens mij werkt het precies andersom![]()

oh ik hoorde laatst iemand over vette hap. heb het even nagechecked en dat is aanwezig dus wie honger krijgt hoeft niet de deur uit.