Synthmeeting Eindhoven 5 september 2009

Ja ik weet het..maar een beetje tussentijdse promotie moet kunnen he ;)
Noem me trouwens maar Adjust of Willem of meneer of hoogheid wheheh
:engel:

gezellig ahamay

Bam, er kunnen toch zo'n 500 man in..naja, met synths erbij wel minder natuurlijk, maar plek zat iig.

Slecht nieuws :(. Mijn Alpha Juno heeft besloten de geest te geven. Ik mag hopen dat 't puur en alleen de zekering is, maar dat wordt dus een andere bak uitzoeken om mee te nemen

sjeees, zonde Yoozer. Al bekend wat er mis mee is?

Nee, want bij MSC Beegden zijn ze tot de 24e op vakantie, en daar gaat 'ie even naar toe. Ik moet nog wat meer dingen daar naar toe brengen dus verwacht ik niet dat ze 'm echt op tijd voor de meeting hebben gefixt. Voor mezelf maakt 't weinig uit, betekent gewoon wat minder drukte hier in de studio.

Ik had bij het aanschakelen van m'n gear een raar effectje - de JX8P telde toen ook maar heel langzaam af naar 0. Denk dat 't toen is gebeurd, en vandaar ook mijn uneducated guess dat 't de zekering was.

Nee, want bij MSC Beegden zijn ze tot de 24e op vakantie, en daar gaat 'ie even naar toe. Ik moet nog wat meer dingen daar naar toe brengen dus verwacht ik niet dat ze 'm echt op tijd voor de meeting hebben gefixt. Voor mezelf maakt 't weinig uit, betekent gewoon wat minder drukte hier in de studio.

Ik had bij het aanschakelen van m'n gear een raar effectje - de JX8P telde toen ook maar heel langzaam af naar 0. Denk dat 't toen is gebeurd, en vandaar ook mijn uneducated guess dat 't de zekering was.

Als het de zekering is wil ik hem ook nog wel voor je vervangen :). Dat is een vrij simpel klusje over het algemeen.

ff update tussendoor om het ontopic te houden :P

Ronegen - Reiziger Moog + VX351 en CP251, Vermona DRM MK3
Tijs – Formanta drumbak
Bikkel - ESQ1 of Sixtrak
Rikkie
Manvsmachine - Electribe (waarschijnlijk), Xenix
Vcovca - Stroomblokken, SH101, Siel DK70 met slayer mod. en de Thingamakit + 1 gast
Krautsjo
Shortwave - neemt mee aan gear en/of gasten?
Napoleon
Tjeu
Donfifis - DSI Mopho + ...
Gemmetje - Mixer en pedaal
Adjust - mixertje, stroomblokjes, deco, etc. + 1 gast
Mokum - Fs1r + effecten, stroomblokje
MadDonna - Korg poly 61/800, Yamaha dx7
Gjb68 - Yamaha CS 15
Bambamstudio
Yoozer - Soline string, Micromodular, AN1x
Ahamay - Circuitbenders SK1, Kaos pads, kraakdoos met audio output, mixertje.

Van deze leden is het nog niet zeker:
Conso - Minikorg 700s
Stephmeister
Uaneme
Kozmik
Electrodancer
Alex Omega
Acidfever
Dreammer
Electrovolt
Horny Rabbit - Wasp/spider/micromoog/oberkorn3 + 1 gast
Romanlouis - Micromoog/SC tom/Melos echochamber
Major-hostage - GEM S2 en JX8P + 1 gast

Hmm denk dat ik die dag bij de mexicaan aan de overkant ga eten :D

Waar is de aankondiging op de voorpagina gebleven?

Ja ik zag het ook, heb shortwave maar een pb gestuurd, maar als een andere mod het eerder ziet dan graag terugzetten svp

Ja ik zag het ook, heb shortwave maar een pb gestuurd, maar als een andere mod het eerder ziet dan graag terugzetten svp
Ik zal hem zo eens gaan zoeken. Kan hem nu ff zo 1-2-3 niet vinden.

Over de meeting.... Ik zit nog te twijfelen aangezien ik dan jarig ben en ik een hoop kleine neefjes en nichtjes op bezoek verwacht te krijgen.

Ik zal hem zo eens gaan zoeken. Kan hem nu ff zo 1-2-3 niet vinden.

Over de meeting.... Ik zit nog te twijfelen aangezien ik dan jarig ben en ik een hoop kleine neefjes en nichtjes op bezoek verwacht te krijgen.

Mocht je toch komen krijg je vast een hele hoop biertje getrakteerd :biertje:

oh ik hoorde laatst iemand over vette hap. heb het even nagechecked en dat is aanwezig dus wie honger krijgt hoeft niet de deur uit.

oh ik hoorde laatst iemand over vette hap. heb het even nagechecked en dat is aanwezig dus wie honger krijgt hoeft niet de deur uit.

Da was ikke. Frikandellen en bitterballen... bowlingbaan toch? Misschien ook 'n baan afhuren, kenne we 'n balletje gooien!

Back