Synthmeeting Eindhoven 5 september 2009

Adjust

Ouwe rot
Hoi vriendjes en vriendinnetjes,

Jaja, de volgende Synthmeeting is gepland! Zet 5 september in uw agenda.

Aanvang: u bent welkom vanaf 13:00 uur.
Entree: gratis

Wel even aanmelden SVP. Vergeet niet te melden wie of wat u meeneemt. Ook is het handig om uw koptelefoon en stroomblokjes mee te nemen. Na afloop zal er een techhouse/techno feest zijn tot minimaal een uur of 04:00.

Voorlopige lijst:

Tijs – Formanta drumbak
Bikkel - ESQ1 of Sixtrak
Rikkie
Manvsmachine - Electribe (waarschijnlijk), Xenix
Vcovca - Stroomblokken, SH101, Siel DK70 met slayer mod. en de Thingamakit + 1 gast
Krautsjo
Shortwave - neemt mee aan gear en/of gasten?
Napoleon
Tjeu
Donfifis - DSI Mopho + ...
Gemmetje - Mixer en pedaal
Adjust - mixertje, stroomblokjes, etc. + gast(en)
Mokum - Fs1r + effecten, stroomblokje
MadDonna - Korg poly 61/800, Yamaha dx7
Gjb68 - Yamaha CS 15
Bambamstudio - DSI Tetr4 (primeurtje!)
Yoozer - Soline string, Micromodular, AN1x
Ahamay - Circuitbenders SK1, Kaos pads, kraakdoos met audio output, mixertje.

Van deze leden is het nog niet zeker:
Conso - Minikorg 700s
Stephmeister
Uaneme
Electrodancer
Alex Omega
Acidfever
Dreammer
Electrovolt
Horny Rabbit - Wasp/spider/micromoog/oberkorn3 + 1 gast
Romanlouis - Micromoog/SC tom/Melos echochamber
Major-hostage - GEM S2 en JX8P + 1 gast

Het adres is dus Keizersgracht 13a, 2e etage (er is een lift aanwezig)

Last edited by a moderator:
Ik ga er indien voldoende animo wel bij zijn. Al is 2 euro voor een biertje wel duur..

misschien kan ik nog iets aan die prijs doen, maar dan denk ik dat ik genoodzaakt ben om toch een euro of maybe 2 entree te vragen. Het is niet mijn woonkamer ofzo dus ik zit eenmaal met een kostenplaatje. Alleen de zon gaat voor niks op helaas...

Edit: Oja..bij interesse behalve voorkeursdatum ook vermelden of je een synth of ander speelgoed meeneemt zou wel handig zijn.

Nog iets..Op zaterdag zou het smiddags zijn en voor degene die nog willen feesten zijn er dan savonds feesten op dezelfde locatie tot 4 uur snachts. Op zondag zou ook kunnen maar dan is er geen feest savonds, maar kunnen we de synths laten staan en zelf gaan bierelieren daar.

Laatst gewijzigd:
Hangt er nog enigzins van af welk bier, maar ok.

Ik ben als het goed is wel van de partij natuurlijk :okdan:

2 Euro voor een halve liter is wat mij betreft ok...

Ik zou ook komen, elk weekend past voor mij. Leuk om als beginneling anciens aan het werk te zien :). Entreegeld of andere sponsoring=geen probleem.
Praktisch vraag: is er parkeerplaats?
Grtz Rikkie

Er is een parkeergarage vlakbij en als je gratis wil parkeren dan zou dat op 5 a 10 minuutjes loopafstand kunnen. Mocht je spullen mee willen nemen dan is er natuurlijk wel de mogelijkheid om voor de deur even te auto neer te zetten om uit te laden.
Mocht het op een zaterdag plaatsvinden en je wil savonds het feest meemaken dan is er ook ruimte om je spullen op te bergen.

Onder voorbehoud ben ik er ook wel voor te porren, Eindhoven is toch om de hoek voor mij. Als de plannen concreter worden laat ik wel weten of ik kom en wat ik meeneem.

De datum maakt mij niet veel uit. Meer info over de lokatie zou inderdaad wel handig zijn.
En als je eventueel hulp kunt gebruiken ben ik best bereid mee te helpen aangezien het toch nooit ver weg kan zijn.

Lijkt me leuk! Ergens zijn en dan niet mee organiseren... ;-P
Kom met trein. En vouwfiets. En Siel DK70.

Maar €2 voor 'n biertje... bietje duur.

Mijn meeting (ja daar komt ie) was €5 en gratis zuiipen. Ben ook precies uit de kosten gekomen met €50 huur, 60 blikjes cola, 60 blikjes bier en 40 blikjes sinas.
Dus kweet nie wa je huur is, maar hier heb je 'n idee van wat het kan kosten. En er waren zo'n 40 mensen/freaks. En een Masarati.

De locatie is Keizersgracht 13a (centrum)

Wat betreft gratis bier en 5 euro entree gaat het helaas niet worden. Entree vragen brengt ook weer extra werk met zich mee.
Ik heb de eigenaar inmiddels weer gesproken en die geeft aan naar 1,75 te willen zakken. Wat ik dan wel wil doen is een donatiepot op de bar zetten, dan kan je zelf bepalen of je iets wil doneren. Als de uiteindelijke drank en donatie opbrengst minus aftrek van vaste kosten niet in de rode cijfers komen dan zouden we het vaker kunnen doen daar.

Tot nu toe heb ik alleen ronegen een voorkeursdatum horen zeggen dus als het voor de meeste anderen niet uitmaakt dan laten we daar ten eerst instantie van uitgaan.
Die zaterdag (5 september) is het leukst denk ik omdat er 's avonds een feest is op dezelfde locatie tot 4 uur 's nachts voor degene die willen. Maargoed, het kan dus zowel op zaterdag als zondag dus als er een voorkeur is dan laat even weten.

Laatst gewijzigd:
Als we dan toch mogen blijven... 'n SF weekend! Soort piama feesje met synths..

Ok, het is inmiddels al augustus dus laten we het maar gewoon prikken.

Zaterdag 5 september vanaf 13uur.

Last edited by a moderator:
als het 5 sept is , mischien kom ik dan ook weer met Hilltree jr.
En daar zitten jullie natuurlijk wel ERG op te wachten dat ik kom ;)

Uiteraard hoort onze diehard zelfbouwer er ook bij :D!

Ik ga me aanmelden aangezien het zo ongeveer op loopafstand zit.

Back