We gaan naar Amerika!

kratarknathrak

All hail the dark lord!
http://www.myspace.com/thepeoplesrepublicofeurope

Drie datums bevestigd! Wellicht worden het er nog wat meer, maar dat zien we wel!

We beginnen in Denver op het festival wat ons label organiseert. Vandaar (en onze labelbaas heeft gezegd dat we met de auto gaan) vertrekken we naar Seattle. Das iets van 1700 km. 8o) Dat wordt door de rocky mountains karren, en dat lijkt me heel gaaf. Nadat we Seattle in een rokende puinhoop hebben veranderd, gaan we naar Hollywood/Los Angeles. :okdan:

Ik vind het iig superleuk, want ik ben nog nooit in de US of A geweest, dus dat is natuurlijk een heel avontuur. :) We spelen iig in het voorprogramma van Hocico, en die ken ik wel, dat zijn toffe gasten, dus dat gaat ook wel lukken.

Nu alleen nog zo'n nieuw biooptimetrischsecundotechnovasculairprohitationalistischconceptualisatievisionair paspoort halen, want dat schijn je nu nodig te hebben.

Succes & gefeliciteerd! :okdan:

biooptimetrischsecundotechnovasculairprohitationalistischconceptualisatievisionair paspoort halen, want dat schijn je nu nodig te hebben.
nou ja, gelukkig maak je geen 'terror'... :D
Dat wordt door de rocky mountains karren, en dat lijkt me heel gaaf.
bij 'the grove' langs :duivels:

moet je nu ook zo'n temp. workpermit aanschaffen? ik hoorde ooit eens dat front-242 het daar over had en dat het dus voor europese artiesten niet zo aantrekkelijk was om daar op te treden omdat ze een paar duizend $$$ kwijt waren...

duane beambte "pleasure or business sir?"
kratarknathrak: "gaat je geen zak aan yankert"

6 trak: "gnaafeliciteerd met je gigs!" :mega:

We beginnen in Denver
:maffia:

YouTube - Denver Airport Conspiracy Theory: A Documentary (part 1)
YouTube - Denver Airport Conspiracy Theory: A Documentary (part 2)

Laatst gewijzigd:
Vette shit man! Congratsuflapstaart! :D

p.s.: De track Solstice is very nice :mega:

moet je nu ook zo'n temp. workpermit aanschaffen? ik hoorde ooit eens dat front-242 het daar over had en dat het dus voor europese artiesten niet zo aantrekkelijk was om daar op te treden omdat ze een paar duizend $$$ kwijt waren..

Laatst zijn ook de Amerikaanse optredens van Duke Special afgelast cq verschoven omdat hij niet op tijd een werkvisum kon krijgen. Is inderdaad wel een heikel punt.

Gefeliciteerd!

Ik zou gewoon even een belletje doen met de Amerikaanse Ambasade oid om goed duidelijk te krijgen wat je moet regelen in jouw specifieke geval.

Zorg dat je niet voor nare verrassingen komt te staan!

Vet man!!! Have a blast over there....we zien de filmpjes daarna wel verschijnen...

Hoe het zit met work permit weet ik niet maar alle machinaal leesbare paspoorten zijn geldig. Dus alle paspoorten uitgegeven vanaf 1995.
Je paspoort moet natuurlijk niet verlopen zijn.
Zo'n biometrisch paspoort is dus niet nodig.

vingerafdrukken nemen ze al voordat je in het vlieguig stap btw....

maar relax heur.....niet te veel burgers vreten he!

vingerafdrukken nemen ze al voordat je in het vlieguig stap btw....
en dat betekent dus dat je BIJ VOORBAAT al wordt gezien als crimineel...
what's next... DNA database?
Sjaak Trekhaak schreef:
"ja maar da's toch goed want als er wat gebeurd dan weten ze meteen dat IK het niet ben"
slaap lekker Sjaak :z

Gaaf Krath! Ben reuze benieuwd. Valt dat festival nog ergens online te volgen ofzo? Wil je wel zien staan daar in het Amerikaanse :)

Wat betreft visa, ik ben al dik een jaar niet meer geweest, maar je moet tegenwoordig een toeristen visum aanvragen, minimaal 3 dagen vantevoren. Dat vervangt dat groene formulier wat je voorheen in het vliegtuig kon (moest) invullen. Belangrijkste is dat je een naam van een persoon daar weet, en liefst diens adres kunt opgeven als logeer adres. Zorg ook dat diegene op de hoogte is :D Niet moeilijk doen, gewoon 1 naam en 1 adres, ook al ga je naar 100 steden en mensen.
Werkvisum... Tja, daar is Krath nu toch al te laat mee, dus dat kan niet eens meer. Ik heb er meerdere keren zonder werkvergunning opgetreden. Zolang je aannemelijk kunt maken dat je een toerist bent en geen geld komt binnenharken maar gewoon je synths en spullen bij hebt om bij vrienden wat lol te maken, is er niks aan de hand. Ik zou dus wel bijvoorbeeld flyers en contracten van optredens daar (of eerdere optredens thuis) uit je bagage halen. Ook valt het me iedere keer op dat ik met mijn synths en drumcomputers altijd minder achterdocht opriep dan medereizigers met een tas vol vinyl (Knock on wood...). Maar die kunnen het meestal wel aannemelijk maken dat ze naast toerisme wat onbetaalde promo dingetjes komen doen op wat lokale radio stations.

Back