kratarknathrak
All hail the dark lord!
http://www.myspace.com/thepeoplesrepublicofeurope
Drie datums bevestigd! Wellicht worden het er nog wat meer, maar dat zien we wel!
We beginnen in Denver op het festival wat ons label organiseert. Vandaar (en onze labelbaas heeft gezegd dat we met de auto gaan) vertrekken we naar Seattle. Das iets van 1700 km.
Dat wordt door de rocky mountains karren, en dat lijkt me heel gaaf. Nadat we Seattle in een rokende puinhoop hebben veranderd, gaan we naar Hollywood/Los Angeles. 
Ik vind het iig superleuk, want ik ben nog nooit in de US of A geweest, dus dat is natuurlijk een heel avontuur.
We spelen iig in het voorprogramma van Hocico, en die ken ik wel, dat zijn toffe gasten, dus dat gaat ook wel lukken.
Nu alleen nog zo'n nieuw biooptimetrischsecundotechnovasculairprohitationalistischconceptualisatievisionair paspoort halen, want dat schijn je nu nodig te hebben.
Drie datums bevestigd! Wellicht worden het er nog wat meer, maar dat zien we wel!
We beginnen in Denver op het festival wat ons label organiseert. Vandaar (en onze labelbaas heeft gezegd dat we met de auto gaan) vertrekken we naar Seattle. Das iets van 1700 km.
Dat wordt door de rocky mountains karren, en dat lijkt me heel gaaf. Nadat we Seattle in een rokende puinhoop hebben veranderd, gaan we naar Hollywood/Los Angeles. Ik vind het iig superleuk, want ik ben nog nooit in de US of A geweest, dus dat is natuurlijk een heel avontuur.
We spelen iig in het voorprogramma van Hocico, en die ken ik wel, dat zijn toffe gasten, dus dat gaat ook wel lukken.Nu alleen nog zo'n nieuw biooptimetrischsecundotechnovasculairprohitationalistischconceptualisatievisionair paspoort halen, want dat schijn je nu nodig te hebben.