kratarknathrak
All hail the dark lord!
nou, niet tegen de mensen (hoewel de meeste behoorlijk tot erg dom zijn)
YouTube - De Zjonnies op de koffie in 't Haagje
ach, wat zal ik zeggen?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
nou, niet tegen de mensen (hoewel de meeste behoorlijk tot erg dom zijn)

of een camouflage pak met een flaggetje op je schouder met een mooi gouden randje er omheen... ook lachen...gewoon een vette baard laten staan en een jurk aan doen!
zegt ook weinig... het maakt nl geen zak uit op welke van de 2 partijen men stemt...50% van de stemmende yanks zijn wel ok denk ik, die stemmen niet op Republican party.

Wat een haat tegen Amerika nu weer zeg. Persoonlijk ben ik niet van plan om enige negativiteit tegen de USA tentoon te spreiden. Ik heb altijd heel veel support van Amerikanen gehad, en heb veel Amerikaanse vrienden opgedaan in de loop van de tijd. De gehele tour gaan we gewoon lekker genieten van de landschappen, loungen met al onze matties in de USA, en als we weggaan laten we de stop lekker zitten, want we komen graag nog eens terug.![]()
merk jeans 50 $hehe wat wil je ookbtw, kleding is super goedkoop in the usa..

hehe wat wil je ook![]()
amerika is super om te zijn. het zal je zeker bevallen. ik ben er dit jaar al 2 keer op tour geweest en ga in november weer. als je iets wilt weten, feel free to ask.
btw, kleding is super goedkoop in the usa.. neem een lege koffer mee. dope tshirts voor 5 a 10 $merk jeans 50 $

multinationals zijn rijk dus tsja... het grote euvel zit hem in hun enige 'vriend', die de touwtjes daar in handen heeft...rijken kun je lezen als rijken maar ook als multinationals.......
multinationals zijn rijk dus tsja... het grote euvel zit hem in hun enige 'vriend', die de touwtjes daar in handen heeft...
Er is trouwens samenhang tussen IQ en stemmen daar
http://asdfhj.com/wp-content/2004election_by_iq.png