We gaan naar Amerika!

Je hebt natuurlijk wel een heleboel individuen in de VS wonen. Neem je daar het gemiddelde van dan heb je misschien niet zo'n prettige uitkomst, maar er lopen natuurlijk ook een heleboel interessante en geinteresseerde mensen rond in zo'n land. Volgens mij is het ook plaats- en staatgebonden die achterlijkheid.

gewoon een vette baard laten staan en een jurk aan doen!

50% van de stemmende yanks zijn wel ok denk ik, die stemmen niet op Republican party.
Heel die foxkliek is om te huilen natuurlijk maar kijk je eens naar The Daily Show en je ziet een heel ander America.

gewoon een vette baard laten staan en een jurk aan doen!
of een camouflage pak met een flaggetje op je schouder met een mooi gouden randje er omheen... ook lachen...
50% van de stemmende yanks zijn wel ok denk ik, die stemmen niet op Republican party.
zegt ook weinig... het maakt nl geen zak uit op welke van de 2 partijen men stemt...
de illusie van keuze vrijheid...

er is een uitzondering voor een werkvergunning, en dat is als je iets speciaals doet wat amerikanen niet kunnen. moet je wel kunnen bewijzen

Nou succes. Amerika zuigt behoorlijk met de muziek (mits je country, en rap leuk vind), ik woon er. Probeer jullie shit te laden in youtube, maar dat werkt allemaal niet voor de een of andere reden. Ik hoop dat het festival wat is voor jullie! Uiteraard gaat het een leuke ervaring worden. Seattle is ook mooi, daar zit ik "vlakbij" (3 uurtjes rijden).

opzich maakt het idd niet uit, de in amerikaanse historie kiezen namelijk een persoonlijkheid die het land het beste leid, niet de ideologie.

Wat ook wel een leuk dingetjes is dat van oorsprong de president moest opkomen voor de minderheid. Lees minderheid als de rijken van toen. Zij moesten beschermd worden tegen
laten we ze maar het proletariaat noemen.

En de rijken beschermen, dat doet eigenlijk elke president goed.

rijken kun je lezen als rijken maar ook als multinationals.......

maar dit is wel heeeeeeeel offtopic....

Die mensen die die herrie van kraternak aan kunnen zullen vast wel een vrijzinnig denkbeeld hebben imo.

Er zijn wel een paar leuke festivals in de usa....

Wat een haat tegen Amerika nu weer zeg. Persoonlijk ben ik niet van plan om enige negativiteit tegen de USA tentoon te spreiden. Ik heb altijd heel veel support van Amerikanen gehad, en heb veel Amerikaanse vrienden opgedaan in de loop van de tijd. De gehele tour gaan we gewoon lekker genieten van de landschappen, loungen met al onze matties in de USA, en als we weggaan laten we de stop lekker zitten, want we komen graag nog eens terug. :)

amerika is super om te zijn. het zal je zeker bevallen. ik ben er dit jaar al 2 keer op tour geweest en ga in november weer. als je iets wilt weten, feel free to ask.

btw, kleding is super goedkoop in the usa.. neem een lege koffer mee. dope tshirts voor 5 a 10 $ ;) merk jeans 50 $

amerika is super om te zijn. het zal je zeker bevallen. ik ben er dit jaar al 2 keer op tour geweest en ga in november weer. als je iets wilt weten, feel free to ask.

btw, kleding is super goedkoop in the usa.. neem een lege koffer mee. dope tshirts voor 5 a 10 $ ;) merk jeans 50 $

Zijn de koffers daar ook net zo goedkoop?:D

multinationals zijn rijk dus tsja... het grote euvel zit hem in hun enige 'vriend', die de touwtjes daar in handen heeft...

Enige vriend als in Wall Street de overheid en het leger?

Of moet ik simplistischer denken?

Back