opzich maakt het idd niet uit, de in amerikaanse historie kiezen namelijk een persoonlijkheid die het land het beste leid, niet de ideologie.
Doe mij die iq-link dan maar. Wat een onzin. Hoe je met een slechte ideologie een land goed wilt leiden, als je het antwoord weet stuur het even naar j.p.balkenende@regering.nl, bvd
De laatste keer dat amerikanen erin slaagden een an sich goede keuze te maken was in 1829

Ik had al veel Amerikaanse vrienden, maar nu ik er geweest ben kan ik stellen dat je ontzettend kortzichtig bent als je anti-amerikaans bent. Ik heb namelijk nog nooit een volk meegemaakt wat zo hartelijk, vriendelijk en aardig is als de Amerikanen. Waar we ook waren (Denver, Seattle, San Fransisco, Los Angeles, San Antonio en steden en dorpen daartussen in), de mensen waren vriendelijk, behulpzaam en aardig. En dat zelfs in de redneck dorpjes in staten als Idaho en Utah. Enige nadeel is het eten. Je moet echt wel je best doen om goed eten te vinden daar als je on the road bent. Kaascroissants met een suikerlaagje. yuk!
Wat was ik blij dat we even buiten Seattle een tankstation vonden waar de eigenaresse eigengemaakte kalkoen sandwiches verkocht.