TranceFormer [electro]

MAartenL

Electroccordion
Hoi!
Graag jullie op danwel afbouwende kritiek tips en opmerkingen over mijn laatste creatie 'TranceFormer' te beluisteren op soundcloud.

Het was (weer) bedoeld als een 'electro met accordeon' track, maar zo'n track krijgt soms een eigen willetje, en deze track wilde geen accordeon melodie.
Het is even kneden geweest (teveel ideeen en te weinig structuur), maar toen ik dit weekeinde terug kwam van vakantie heb ik de track helemaal opnieuw opgezet en nu werkt hij (denk ik) wel. Wel moet ik nog werken aan de overgangen, en een ending toevoegen natuurlijk. Na de opmerking over mijn vorige track over het wat 'dunne' ritme heb ik daar ook erg mijn best op gedaan.

ben benieuwd naar jullie mening!!

hmm...

hmm...

Dit roept bij niemand ook maar enig afgreinzen of enthousiasme op? Ik doe iets fout geloof ik?:erm:

Hij blijft zeggen "Please wait, the track isn't ready yet" als ik op de play knop druk...

hier werkt het ook niet. Moet inloggen op Soundcloud om 'm te kunnen beluisteren. Helaassss

hmm beetje erg jammer, een storing bij soundcloud, mijn vers geuploade mp3 wordt maar niet verwerkt zo te zien. Er valt inderdaad dus niets te beluisteren nu. :stupid

Het werkt weer daar bij soundcloud, dus me trackie is weer luisterbaar!

Ik krijg heel erg 'n game gevoel hierbij... en dat is goed.

Ik herken bovenstaande opmerkingen ook wel, maar mij raakt het niet echt.

niet dat ik iets tegen games heb, maar ik herinner mij dat bij een vorige track iemand ook al over games begon. Wellicht volgende keer weer iets met minder electrostatische geluidjes, iets minder jaren tachtig baslijntjes en iets echte percussie en accordeon (gelukkig lees ik hier dat men bij het horen van dit pracht instrument eerder aan het 'Gotan Project' denkt dan aan 'de Lambada', dat valt weer mee!). Dank voor de mooie woorden over het arrangement; na deze zware bevalling fijn om te horen!

Ik heb nog even een shakertje toegevoegd, en een lekker kraakje, dat had het nog even nodig. Een nieuwe versie staat weer klaar ter beoordeling!

Verder vroeg ik me af: ik heb geen studio monitoren en mix met mijn rete vette Magnat boxjes. Om kort te gaan: ik heb geen idee hoe het klinkt dus. Ik stoei altijd erg met het volume en de laagheid van de basdrum. Is deze nu te laag en te hard?

Back