Gezocht: Nord Lead(voor +/- 400 euro) .

Status
Please reply by conversation.

Caroline

Nieuwkomer
Ik ben op zoek naar een Nord Lead(de iets oudere versie, niet de 2x of 3... Maar gewoon de 1e) . Ikzelf heb niet té veel geld ter beschikking... Dus, ik heb maar ongeveer rond de 400 euro. Ik hoop dat iemand hier me misschien kan helpen en er toevallig een kwijt moet of zo. Dan hoor ik het graag! :okdan:
Alvast bedankt!

NordLead1 is nogal zeldzaam op de tweede hands markt en behoorlijk gewild om het rauwe karakter. En het bod is wel erg aan de lage kant. Ik denk dat je toch wel aan zo´n € 700.- moet komen voor een niet ge-expandeerde...

Ik heb er al 2 zien staan op Martkplaats.nl voor onder de 400, maar daar was het in beide gevallen dat ze net verkocht waren als ik contact op nam... Dus. Het zou er moeten zijn... :erm:

Nord Lead

Nord Lead

Als die Nord op Ebay echt van T. Raumschmiere is, dan weet ik het zo net nog niet... Ik heb hem een keer live gezien en hoe die met zijn apparatuur omgaat is niet altijd even fris... :D

Op Marktplaats.nl staat nu ook een Nord Lead 3 voor 650,- (koopje, maar is misschien ook niet helemaal fris... )

Succes iig!

De rack-versies NL1 en NL2 (niet de 2x) zie ik regelmatig voorbij vliegen voor soortgelijke bedragen.

Ik heb voor mijn Nord Lead 2 (keyboard-versie) met pcm-card, dubbele keyboard-standaard en keyboard tas, 600 euro betaald.

Laatst gewijzigd:
een JP-8000 kan je wel vinden voor 400.
Is misschien ook wel een leuk alternatief!

Tja, je moet het gewoon goed in de gaten houden. Ik heb een half jaar geleden eentje verkocht voor 450 euro, maar dat is nu ook lastig. Hij is een stuk gewilder dan de NL2.

Status
Please reply by conversation.
Back