Dan ik ook maar ;)

housekamp

Ingeburgerd
zal me dan ook maar ff voorstellen. Housekamp is de naam! een verbastering van mijn achternaam die ik uit mijn diensttijd heb te danken. nam in die tijd aardig wat demotapes van toen nog 'onbekende' DJ's mee naar de kazerne. p2p proggies bestonden toen nog niet, dus wisselde de tapes nog via de handjes, dus ben je al snel de :kroon: als je nieuwe shit meeneemt.

in het verleden ben ik wel regelmatig aan het pielen geweest met FL en Mixmeister, maar ben nu sinds 2 weken bezig met Cubase. Ben daar nog niet helemaal over te spreken, zeker niet over het registreren etc. Het is trouwens een legale versie, Cubase AI4 welke bij mijn Yamaha KX25 zat, maar is een lang verhaal ;)

Denk dat ik dus Cubase maar aan de kant laat liggen en me ga bezig houden met Ableton. heb daarvan de demo getest, en spreekt me wel aan. Wil me trouwens met het betere ragwerk gaan bezig houden. ook wel bekende onder de noemer Hardcore:kroon:

Ben dus een newbie, en zal dus wel regelmatig ff wat hulp nodig hebben, en zodoende ben ik dus hier terecht gekomen. verwacht dus maar wat domme vragen van moi :D

Back