Testdrive1

Johndoe11

Gedeactiveerd account
Vandaag maar eesn even met m'n Duende V3 en nieuwe X-Verb wezen spelen. tevens zelf maar eens geprobeerd een Vengeance achtige kick te maken

gebruikt zijn:
géén samples :D
JOMOX XBASE-999
Machinedrum SPS1 UW MK2
Access Virus TI
Duende V3
Waldorf Blofeld
NEXUS2

luisteren kan hier

V3 gaat goed, is nu "hybrid processing" en de X-VERB is ronduit GEIL, echt niveau Lexicon qua warmte en detail

raar, werkt hier prima met firefox en IE8? gewoon links klikken en je mediaspelert komt op?

Hier kan IE de site niet vinden.

Paul

Edit:
Als ik het bestand eerst download gaat het goed

Hier FF, maar linkje werkt niet / site is down? Duurt lang voordat ie de foutmelding geeft.. :erm:

ja, server gaat om 00.00h uit en om 08.00h weer aan Green IT weet je wel ;)

bij mij gaat de server uit na ongeveer 3 minuten hetzelfde...kweenie...misschien ben ik "eruit" maar hier luisterden we naar, ongeveer 8 jaar geleden. Er gebeurt in de hele track vrijwel niks en het klinkt dan wel lekker gemixed, maar dan blijft het lekker gemixte niks.

Je track is zeker niet slecht. Hij begint lekker maar na een tijdje gaan wat dingen opvallen. Wat tips:

- Na 1:30 gaat je intro vervelen
- Op 2:20 is er een leuke buildup en denk je dat het los gaat maar het is helaas een losse flodder
- Ik mis dus een echte climax
- Als je je intro zou inkorten naar 3 a 4 minuten dan zou je veel van de variaties die je in de eerste 8 minuten maakt wat dichter op elkaar of naast elkaar kunnen zetten om het geheel wat voller te maken.

Met de mix is niks mis, alleen is 14 minuten volgens mij veel te lang voor deze track.

Back