[Noise!] NR: Mijn Verlangen Deel 3

Naton.Rozenburg

Ouwe rot
Uit de diepste afgronden van Naton R. zijn complexe, duistere ziel:

'Mijn Verlangen Deel 3' [premiere..] uit een vijf delige reekz.

omschrijving: duistere klanklandschappen. Niet voor de gevoelige ziel.

8o) =) 8D 8D 8DLuister

Heel gaaf!

Heel gaaf!

Petje af Naton. Dit zou iets kunnen zijn voor de Remake van A Clockwork Orange :halleluja

apart :D en zeker duister 8)

Idd njiet voor de tere ziel:duivels:

Vond het ook wel lekker 8) 8) 8) duister ja precies

hoor ik graag meer van

hey naton.....toch eens tijd dat je verlangen wordt bevredigd geloof ik voordat je mensen begint neer te maaien :D

als ik hiernaar luister zou ik het zelf trouwens eerder associeren met wat er omgaat in de kop van een psychopaat die in een dwangbuis zit in een klein kamertje met matrassen tegen de muren die ondraaglijke innerlijke pijn ervaart...nog wat geschreeuw toevoegen :p

Maar het klinkt in elk geval goed dramatisch!

ook wat voor horrorfilms misschien :)

en t steekt ook mooi in elkaar

neer maaien? nee dat zal niet gaan, k heb hier alleen een King Size Nagelschaartje. EN deze stukken zijn al een paar jaar oud, nu zou 'k dit niet meer kunnen maken. [zeer intens werk]*D

Origineel geplaatst door Pjotr G
als ik hiernaar luister zou ik het zelf trouwens eerder associeren met wat er omgaat in de kop van een psychopaat die in een dwangbuis zit in een klein kamertje met matrassen tegen de muren die ondraaglijke innerlijke pijn ervaart...nog wat geschreeuw toevoegen :p

je weet het erg mooi te verwoorden PJ... een beetje TE mooi... zouden al die psygo klanken je ware aard weten te triggeren...? :duivels: MWOAHAHAHAAAAA!!!

Laatst gewijzigd:
HAHAHAHAHA! 'k denk dat ik 't duistere brouwseltje maar weer weghaal..past toch niet goed in zo'n keurig net forum..:gaap: nou ja..

Waag het eens! Dit soort "brouwsels" zoals je het wil noemen, moeten juist meer gepost worden. Anders denken we straks dat er niets meer is na Spears en Rank...

Back