Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

?!Zelfs Manu kan het!
![]()
Wa wilt ge daarmee zeggen. Hij is hier een van de weinigen die me altijd helpt. Ik vraag om mij te helpen niet om hier de grote jan uit te hangen. Maar ale aan uw reacties te zien zult gij geen groot licht zijn. Merci ManuZelfs Manu kan het!
![]()

idd, een beetje hetzelfde als voor oude mensen op een papiertje schrijven hoe de videorecorder werkt...Helpen kan ook advies zijn om door te zetten en bewust niet voor te kauwen.

idd, een beetje hetzelfde als voor oude mensen op een papiertje schrijven hoe de videorecorder werkt zodat ze alleen de stapjes volgens maar dan niet weten wat ze nou pcies doen... en als het papiertje dan kwijt raakt zijn ze weer terug bij af...![]()
Ge hebt me toen inderdaad met Listzomania geholpen en daar ben ik u zeer dankbaar voor want ik had de dag erop een repetitie waar we dit nummer zouden spelen, en mijn bandleden konden me niet helpen. Ik ben nu eenmaal iemand die weinig geduld heeft en als ge dan afkomt met van die reacties raak ik gewoon een beetje opgefokt. Ik heb misschien een beetje te heftig gereageerd omdat ik die reactie over Manu net had gelezen. (En die kwam in mijn ogen wat spottend over).@GijsH: Ik heb jou toen geholpen met Listomania en nou krijg ik dit? Of je kan niet lezen of je bent zeer kort van geheugen. Dan heb ik het nog maar niet over grote of kleine lichtjes. Succes verder!
@Manu: Sorry Manu, ik bedoelde er niets mee, maar ik wilde gewoon GijsH aansporen om door te gaan met zelf uitzoeken aangezien mijn inziens dat het beste is. De eerste acht noten had hij al tenslotte al goed. En dat was 1/3 van de hele riedel.
Helpen kan ook advies zijn om door te zetten en bewust niet voor te kauwen. Maar ik ga jou niet vertellen wat je wel en niet moet doen en dat moet je mij zeker ook niet gaan doen.

en dan nu; deze moogsolo!
http://www.youtube.com/watch?v=DLEb6LDg3qE
Ik heb misschien een beetje te heftig gereageerd omdat ik die reactie over Manu net had gelezen. (En die kwam in mijn ogen wat spottend over).
Kan iemand me helpen met het vinden van volgenden noten.
het begint op 1:06.
oorspronkelijk wordt dit op een Tenori-on gespeeld.
en volgenden noten heb ik al gevonden en ben vrijwel zeker dat ze juist zijn.
F,C,D#,G,F,C,D#,G
is er zo'n die blijft hangen