Ik zit in eeuwige crisis over welke instrumenten ik wil gebruiken
Wou net weer mijn hele studio te koop aanbieden haha.
Ik maak trouwens geen muziek zoals Aphex.
Ik heb me afgelopen jaren vooral bezig gehouden met zuivere stemming (just intonation) en wil een soort klassieke muziek maken.
Kan met analoge synths, digitale synths, samplers. vst's ik weet het nog niet.
Alleen de synths die ik nu heb zijn lastig te herstemmen (moet voor elke noot appart via pitch bends, en kan maar 5 kanalen multitimbraal instellen wat in mijn geval betekent dat de hele synth maar 5 stemmig polyfoon wordt grrr)
Ga me komende tijd maar weer wat meer bezig houden met componeren ipv met synths.
Haal Garritan Personal Orchestra. Klinkt absoluut bagger, maar heeft wel Scala tuning file support wat het makkelijk voor mij maakt zuiver te stemmen.
Als ik eenmaal echt wat zinnigs heb gemaakt wat ik wil uitbrengen ga ik me wel weer verdiepen in hoe ik het wil renderen.
Trouwens wel altijd groot fan geweest van Aphex Twin (zoals al duidelijk was lijkt me)
Vind zijn muziek op veel gebieden gewoon ver boven anderen uitsteken. Ook zeker met geluidsontwerp.
Ik heb me afgelopen jaren vooral bezig gehouden met zuivere stemming (just intonation) en wil een soort klassieke muziek maken.
Kan met analoge synths, digitale synths, samplers. vst's ik weet het nog niet.
Alleen de synths die ik nu heb zijn lastig te herstemmen (moet voor elke noot appart via pitch bends, en kan maar 5 kanalen multitimbraal instellen wat in mijn geval betekent dat de hele synth maar 5 stemmig polyfoon wordt grrr)
huh wat bedoelje met zuivere stemming
datje een c1 bv een a# van maakt ofso ...waarom ..
wiel opnieuw uitvinden ,...arabishe toonart???
weird verhaal
2x d70 is toch een goede synth lijktme

in gerold

dat V SYNTH is die je hoort 

zo nu eerst een baffie
+