Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
En hoe komt de aardlekschakelaar dan aan zijn referentie? Bij bijvoorbeeld een dimmer heb je behoorlijke lekstromen op je nuldraad.
Ik raak nu ook de draad weer een beetje kwijt (niet bedoeld als woorspeling)...
bedankt voor reacties
aarde op de badkamer doe ik dan toch maar niet, eens kijken wat de mogelijkheden zijn om direct door te lussen naar de stoppenkast,
ik durf bijna niet te vragen,maar ik heb jaren ongeaard gewerkt,speel ik dan met me leven ?,of is aarding juist alleen superbelangrijk in waterrijke omgeving
nooit last van aarde Niet dat ik het niet fout kan hebben, maar ik heb ergens onderin de kast nog een diploma monteur sterkstroominstallaties liggen, dus bovenstaand verhaal is gebaseerd op wat ik daaraan overgehouden heb.
P.S. Ik woon drie hoog in een betonnen flat en kan met een gerust hart de stroomvoerende leiding in mijn hand vastpakken zonder dat er iets gebeurt. Misschien dat het in mijn hand tintelt zoals cola in je mond doet, meer niet. Meer geluk dan wijsheid, dat ik dit weet, maar toch.
Met andere woorden: de schade van een klap van 230 is ook afhankelijk van de ondergrond.