[Hardstyle] Siebzehn - Choices May Change

Eindelijk... Schiet eens op met die nummers, produceer even elke dag 1 :P Ik heb al je nummers al 100x gehoord ofzo :D

Vrij druk nummer, maar het is wel goed passend. Vocal heb je trouwens erg netjse gedaan, waar heb je die vandaan?
De break vind ik erg nice. De synth ook, sylenth1 + predator?

Ga je ze nog downloadbaar maken? Een album of iets dergelijks? Zou wel erg nice zijn, kan ik ze onderweg luisteren.

niet slecht moet ik zeggen. helemaal niet slecht zelfs!

melodietjes klinken heel erg goed;)

haha thx, ja de synth is van sylenth 1 en predator. Vocals haal ik van accapella sites of van youtube.

Ik ga eerst eens kijken of ik ergens aan de bak kom bij een label ;) Tot die tijd nog even op men hyves de nr's luisteren :P

Ik ga eerst eens kijken of ik ergens aan de bak kom bij een label ;) Tot die tijd nog even op men hyves de nr's luisteren :P

Bitch... :D :o:

Dan rip ik die nummers zelf wel gewoon hoor :P

Laatst gewijzigd:
Hardstyle is niet mijn ding, maar het klinkt net zo bagger als tracks op een officiƫle CD. Dat mag je gewoon als een compliment opvatten ;)

:okdan:

Hiermee moet je het best ver kunnen schoppen :mega:

ik vind hyperemotive tog wel vetter maar der mogen wel wat zware stemmetjes in koen klinkt mooier

ik vind deze stemmen ook wel iets hebben, wat mysterieus:D

Verder is het ook niet altijd aan mij, die zware stemmen vinden is een hele opgave en ik ga ze toch echt niet zelf in spreken ;)

Toch bedankt!

Ik ga eerst eens kijken of ik ergens aan de bak kom bij een label ;)

Gewoon rondsturen! Maar je tracks die je rondstuurt wel niet op hyves fzo zetten. 1st w8en of het label ze wil. ;)

nja ze zijn niet downloadbaar en het zijn niet de volledige versies. Het rippen zou eventueel wel kunnen, alleen dan heb je nog niet de goede versie die ''eventueel'' op een vinyl zou komen staan:)

Back