De vetste tracks van powernoise, industrial, tekno, EBM en alles tussenin!

volledige rip-off, ja?
wtf, ik ken deze gasten niet! dankjewel dan, ik zal me er eens in verdiepen. vatsige shit.

back on topic:
wie is hier verder nog bekend met genevieve pasquier? welzeker de dansvloer waard, maar toch net iets te rauw voor de meesten misschien?
en heeft er iemand nog haar nieuwe werk gehoord??

Ik heb twee CDs van haar. Vind het wel ok, maar niet super.

de laatste cd is allesbehalve rauw, veel cabaret op een paar uitzonderingen na.

ja precies. vind ik eigenlijk wel een tikkie jammer. maar ik weet het niet, is het verder wel leuke muziek? ik heb haar pas live gezien en vond het zeker leuk, maar niks bruuts aan in ieder geval.

ik vind haar werk bij iedere luister beurt steeds beter worden. met name omdat zij zich totaal niet schaamt voor wat ze doet. rooskleurig industrial? het kan, het kan!

wat hebben we nog meer voor industrial wat niet al te zwart is??

Nog zo'n leuke relaxte industrial hit van suicide(je moet echt op die zang letten Allan Rev op z'n best) En idd Hot wheels of love is(vind ik)een van de slechtste Throbbing gristle nummers

altijd met die oude spul *D

Probeer Thorofon eens daar zit ze ook in.
no shit, maximum punishment solutions is echt een bad ass plaat. is eigenlijk ook het enige van hun wat ik gehoord heb, dus ik weet niet hoe thorofon met genevieve erbij klinkt. zeker niet zo bruut? die eerste plaat barst van de testosteron.

men, weet je wat ook zo'n band is die volgens mij meerderen nog kennen van vroeger? wumpscut. die vergeet ik nooit, al was ik er niet heel erg gek op. speelt die kerel nog?
(deze thread begint al snel op de 'vroeger' thread te lijken hehe.)
dat was vroeger toen dark elektro interessant was. toen psyclon nine nog de shit was met divine infekt en wumpscut de hardste nummers de dansvloer ingooide (WAR!!!).

Ze heeft er altijd bij gezeten. Ze is ermee gestopt toen Thorofon opdoekte. Ik heb alleen de eerste plaat niet, die was net niet meer leverbaar toen ik ze ontdekte.
Wumpscut bestaat nog steeds(en ik vindt er nog steeds geen reet aan). Maar het oude werk van YelworC(waar WS een slap aftreksel van is)boeit me veel meer. Ook het nieuwe werk van YelworC is goed. Minder bruut, maar 10keer zieker.

Ik moet zeggen dat ik het nieuwe yelworC spul niet erg goed vind. Te artyfarty. Wel mooie geluiden en af en toe briljante momenten, maar dit alles in composities die als los zand in elkaar zitten, en nergens heen gaan. Ene oor in, andere oor uit. En live is het SLECHT. Zelden een band zo op zijn bek zien gaan als yelworC afgelopen WGT.

Wumpscut is nog steeds bezig, maar op een bedenkelijk niveau. Hij poept er elk jaar een nieuw album uit. Hij plant zijn releases ook bedrijfsmatig zo van: "Van oktober tot december maak ik een nieuw album, en in April komt het uit". En dat alles in diverse limited editions (Vinyl versies, boxsets, met extra remix CD, etc,etc) om de trouwe fans maar zo veel mogelijk poen af te troggelen. Ik moet wel zeggen dat zijn laatste twee CD's an sich nog wel aardig zijn. Hij heeft een aantal albums gemaakt die tenenkrommend slecht zijn (Evoke bijvoorbeeld). Ik geloof dat hij in April 2010 weer met een nieuwe komt. Wumpscut is net een vogeltje, alleen legt hij zijn eitje altijd een maand te vroeg. :)

Wumpscut is net een vogeltje, alleen legt hij zijn eitje altijd een maand te vroeg.
:dubbel: nice.

en nu ben ik toch wel benieuwd hoe erg yelworc het wel niet verkloot heeft op WTG.

wat vinden we hier trouwens van MS Gentur?
ik ben zwaar teleurgesteld met z'n 'nieuwe' album eigenlijk. de eerste, en een van de weinige echte nieuwe nummers op de plaat, is opzicht het enige de moeite waard (suuupernummer!) daarmee wil ik niet zeggen dat de rest niks is, maar de rest hebben we al jarenlang zo vaak gehoord dat het niet meer boeit. iemand nog live gezien? was ook niet veel aan op FOH '08.
toch heeft ie ongetwijfeld een aantal dansvloer brekers die ook iedere halve cybergothic die zich als industrial fanaat verklaart, kan herkennen. kudos.

Mjah, het probleem met yelworC is dat zijn muziek als los zand in elkaar zit, en dat komt live al niet over. Als je dan als een houten klaas met wat mede sukkelaars op een podium gaat staan met maskers en requisieten die nogal suf zijn, dan breek je geen potten.

De "nieuwe" MS Gentur is zoals je al zelf zegt "nieuw". Het is een collectie singles, outtakes en compilatiebijdrages van 99 tot 05. In die tijd opzienbarend, heden ten dage alleen leuk voor de verzamelaar. Ik vind het wel ok, maar echt bijzonder is het allang niet meer. Ik heb hem voor het laatst live gezien denk ik in 2000 in de Melkweg waar ie samen optrad met Terminal choice (blegh) en L'ame immortelle (Wat viel dat toen dik tegen!). Het was wel ok, niet wereldschokkend. Ik heb overigens de indruk dat MS gentur er mee stopt na dit album.

SAM, Noisuf-X, FabrikC, Phosgore, Komor Kommando, X-Rx, ESC, Manufactura, Terrorfakt, To mega therion, Xotox, Modulate, Uberbyte

Om maar even een paar namen te noemen. :)

Back