demo reason 4

e1978

E.
hallo

Ik dacht laat ik eens een demo uit proberen van reason 4.
Deze demo heb ik van hun eigen site gehaald.Heb deze even uitgeprobeerd en daarna verwijdert van me pc.
Nu wou ik gewoon weer met reason 3 aan de slag moest ik mijn midi keyboard op nieuw instellen ,maar nu krijg ik de melding..

The remote mapping file cannot be found for<Other>midi multichannel control keyboard.If you have separate remote drivers for this control surface,please reinstalling these otherwise,please restart the program and try again

Deze instelling wil wel ...
Edirol
pcr series
en dan moet ik me midi in midi out instellen. Maar zodra ik dan reason op start begint het geluid direct te galmen alsof me keyboard meteen signaal geeft zonder dat ik iets doe.Ook als ik noten aansla op me keyboard blijven deze hangen

Deze problemen zijn ontstaan na dat ik de demo heb uitgeprobeerd.
Heb reason 3 ook al opnieuw op me pc gezet werkt ook niet.

En als ik de demo opnieuw installeer werkt deze vlekkeloos

Dit probleem heb ik zowel met reason 3 als met 4 gehad, je moet als keyboard "other" selecteren, dan werkt het wel.
Ik begrijp ook niet waarom je kan selecteren uit bijv edirol en het dan ook niet werkt, maar zoals bovenstaand omschreven werkt het we, en dat is het belangrijkste.

Other kan ik juist Niet meer selecteren dat is het probleem, dan geeft reason een rood kruis aan.En dat krijg ik die melding.Eerder werkte dat wel dan selecteerde ik Other en dan keyboard met controlers en dan midi in en uit selecteren en dat werkte probleemloos.
Als ik dus de edirol selecteer en dan de pcr serie reageert me keyboard wel maar blijfen alle tonen hangen en geeft reason al geluid zonder dat ik iets doe, alles blijft maar door galmen. dus dat is ook geen optie

Laatst gewijzigd:
Dat zijn van die dingen die meestal leiden tot een compleet nieuwe herinstallatie. Dat lost het probleem vaak sneller op dan uitzoeken wat er aan de hand is.

Om die reden heb ik ook 2 Ghost Images staan
1 Image voor mijn Vista partitie en 1 Image voor mijn XP partitie.

Eens in de zoveel tijd moet ik ze gebruiken en heb dan buiten weer een lekker schoon systeem een onoplosbaar lijkend probleem in 20 minuten opgelost.

Heb je geen Image dan zul je wat meer tijd nodig hebben. In pakweg 2 uur heb je de zaak weer draaiende
(vergelijk dit met de tijd die je nu al bezig bent geweest, ik denk dat je al langer bezig bent geweest dan die 2 uur)

Paul

Back