Melodieuze chille ambient minimal

Ludique

Nieuwkomer
Goeiemorgen!

Een vriend en ik maken (of tenminste proberen) sinds korte tijd onze eigen tracks onder de naam Ludique. Het lijkt ons leuk om wat kritiek te krijgen en te horen wat jullie er van denken. Het laatste nummer dat we hebben gemaakt is Lost in the woods

2 andere nummers

Iedereen alvast bedankt en veel luisterplezier!

Ludique

Over 't algemeen :okdan: !
Hier en daar vind ik sommige geluidjes/sequence loopjes net iets te druk of niet al te mooi qua geluidje, maar da's veelal smaak.

Lekker hoor :)

Bedankt voor je reactie zoidsity!
Vergeet ook niet jezelf ff te abonneren op onze channel ;)

Ik vind enkele traks wel lekker in elkaar steken.
Nog even jou channel bekeken en beluisterd.... en wat mij bij blijft is dat sommige tracks [net als "lost in woods"] wel erg in de reverb/galm zwemmen.
Ik mis dus daarbij wat direkt geluid in de voorgrond.
Nu kan dit natuurlijk expres zo gedaan zijn, maar dan wijken die tracks wel wat af bij jullie/jou andere werk.

Voor de rest...het heeft potentie , en gewoon doorgaan :okdan:

p.s ..abonneren op channels doe ik niet, er word op mij geabonneerd ;)

Ik vind het sfeertje dat jullie neerzetten opzich wel leuk, maar net te weinig om echt te boeien. Lost in the woods komt op mij zo over, dat jullie dat ook vonden, en er daarom nog maar wat extra galm tegenaan hebben gesmeten :)

De laatste vind ik trouwens erg leuk. De break in het begin heeft weer dat sfeertje, wat niet echt helemaal goed bij elkaar past maar dat is blijkbaar een beetje jullie ding, dus dat mag gewoon van mij :smeris: .

Wel ok. Erg goed voor iemand die net een tijdje is begonnen met produceren...of heb ik dat verkeerd begrepen? Ik hoor wel wat standaard loopjes volgens mij???

Het enige wat me stoort is de eentonigheid...normaal kan ik daar wel tegen, maar bij deze muziek verwacht ik keychanges, leads en wat gritty breaks.

Lost in woods zit echt verzopen in de galm,en alle tracks staan even luid vind ik,wat duid op beginners fouten,probeer één of twee essentiële klanken naar voren te brengen en de'bijklanken'(met eventueel zonder,galm of reverb) naar de achtergrond te brengen,zo bouw je een brug tussen wat belangrijk is of niet,en luister je meer naar het idee van de song ,en niet naar alles?Net zoals je in een café zit,je vrienden die dicht en tegen je praten je belangrijk vind en de achtergrond geluiden je even minder interessant wil vinden.
Maar wat belangrijkste is dat je ervoor gaat,we maken allemaal fouten,en dat gaan we doen voor de rest van het muziek maken,voor de één is het af en voor de andere zal het nooit goed zijn.Blijf muziek maken.

Iedereen bedankt voor de kritiek, we houden alles in ons achterhoofd bij het maken van nieuwe tracks. Voor de shitload reverb in lost in the woods hadden we wel bewust gekozen en ik denk dat dat dan een kwestie van smaak zal zijn;)

Groeten en bedankt!:kroon:

Back