TC electronic Access virus Powercore

pret

Nieuwkomer
wie ken mij vertellen hoe ik de powercore plug-in aan de praat krijg.

ik heb hem van de week gekocht bij baxshop
link: http://www.bax-shop.nl/produceer-so...c-access-virus-powercore/product-details.html

ik kreeg alleen een a4tje thuis met een serial en activation code

maar als ik de powercore download hoef ik niks in te vullen aan codes:?
en er staat in de plug-in "disable" for use.

moet ik er misschien ook een pci kaart van powercore bij kopen om die plug in draaiend te krijgen of moet ik iets anders doen?

ik hoop dat iemand mij kan vertellen wat ik moet en kan doen.

gr

alfred

Daar heb je idd een powercore voor nodig.
Pcie of via firewire.

zie w w w tcelectronic.com/powercore.asp

Succes

als ik jou was en het ging echt alleen om de virus kan je beter kijken of je je geld terug kunt krijgen, want die powercore versie is een virus b geloof ik.. iig geen c of TI

*edit* ik lees nou dat hij op de indigo gebasseerd is, volgens mij was dat toch een virus C? ik weet het niet meer zeker, iig zeiken mensen op het tc forum dat hij de features van de virus C moet krijgen.. ik heb zelf nog niet de moeite genomen om hem te checken op mn powercore (aangezien ik een echte heb)

ah.. in het filmpje onder je link zeggen ze dus idd dat het een virus B is... dus die kan je in hardware kopen voor dat geld..

Laatst gewijzigd:
Ik heb ook een powercore.
De plug-in van tc electronic zijn goed, maar ik vond de virus powercore tegenvallen.
Dus ik sou niet speciaal de powercore aanschaffen voor de virus plugin.
Niet zo zeer dat die slecht klinkt, maar ik vind voor het geld dat je er voor betaald, beter de fabfilter twin 2 kunt aanschaffen, of b.v. de ominosphere.

ik heb de plugin nou een beetje getest de afgelopen tijd... ik moet zeggen dat ik hem dus beter vind klinken dan mn virus C.. veel strakker..

ik denk dat dat de d/a en volgende a/d zijn die overgeslagen worden...

ik heb de plugin nou een beetje getest de afgelopen tijd... ik moet zeggen dat ik hem dus beter vind klinken dan mn virus C.. veel strakker..

ik denk dat dat de d/a en volgende a/d zijn die overgeslagen worden...

De Virus C stuur je ook met midi aan, de powercore niet toch?

je bedoelt zoals een TI?

de C is gewoon helemaal extern ja, die powercore plugin is gewoon een vst instrument die op de dsp van de powercore draait.. een beetje als een simpele TI dus

Laatst gewijzigd:
Dan is het toch niet raar dat de powercore strakker loopt?

ik heb het niet over de timing maar over de klank, anders zei ik toch niet dat hij beter KLINKT :)

het laag is veel strakker en de attack is veel feller... ik denk dus dat dat de d/a en a/d zijn die overgeslagen worden..

ik heb thuis dus alles op a16 ultras aangesloten, die redelijk zouden moeten zijn... maar ik zou dus nu wel eens mn synths willen aansluiten aan lynx converters of apogee ofzo, kijken hoeveel dat uitmaakt (ik dacht dus altijd dat dat verschil eigenlijk marginaal was voor de audiofiel die altijd wat te zeuren heeft zeg maar :) maar nu valt me dus een sausje op die niet op de plugin zit, maar wel op mn virus C en ook op mn andere synths)

Back