Synthi AKS in duitsland

G

Guest

Guest
nouja, interessant..... voor dit geld toch eigenlijk niet meer en nog 6 dagen te gaan ook, hoewel de grootste rek er toch wel uit zal zijn?!

http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=360183877482&ssPageName=STRK:MEWAX:IT

ik zou een grote opknapbeurt voor een synthi tussen 500 en 750 inschatten, om zeker niet te laag te zitten, maar dat zou het toch wel zijn denk ik, hoewel rehberg nogal schijnt te rekenen.

ben benieuwd waar dit heen gaat.

wat eht apparaat zelf betreft: zeer interessant naar mijn idee.

Ach, voor mij werkt het zo, boven de 3/4000 euro verliest iedere prijs zijn relevantie wat mij betreft.. of je dan 3000 of 3500 betaald, 4000 of 5000, 5000 of 6000, dat maakt dan toch ook niet meer uit, eenmaal je zoiets gaat kopen dan ga je er gewoon voor.

Ik heb de mijne inmiddels verkocht, heb er zeer veel plezier van gehad, mooie geluiden uit getrokken veel inspiratie door opgedaan een paar mooie tracks mee gemaakt en het heeft me uiteindelijk niets gekost. Zo gek is dat dus niet. :)

sja.. als je er ongeveer 6k voor neer wilt leggen en dan niet zeker weten of je wel hetzelfde terug krijgt. Dit lijkt me meer voor de verzamelaar, of misschien voor de handelaar.

misschien duiktie straks wel op synthforum op voor 7k, leo? :D

Ja maar dan nog, stel je koopt hem voor 6000, echt veel minder dan dat ga je er toch echt niet voor terug krijgen, het prijsverschil zal zeker niet groter zijn als bij een nieuwe synth als bijv een Ti of A6. Niet echt iets om je zorgen over te maken iig.

Net zoiets als mensen die zich zorgen maken om de waardedaling van hun huis, als je een ander huis wilt kopen is dat ook goedkoper. En instappers die zich daar druk om maken vergissen zich ook, want je kan beter je huis verkopen over 30 jaar voor 10k minder dan dat je de rest van je leven huur blijft betalen.

Maar goed, niet iedereen heeft 5 of 6 k liggen, maar als je het wel hebt moet je hem zeker wel kopen!

Jouw redenering klopt niet helemaal, niet iedereen koopt een synth om er een paar nummertjes mee te maken, wat te samplen, en hem dan te verkopen. Als je van plan bent om hem te houden, is het toch veel geld.

Dat klopt, daarom moet je dat ook niet doen als je dat te veel vind, ondertussen kan je toch redelijk safe een bijzonder synth experience meemaken, waarom zou je je zelf dat onthouden.. Behalve dan omdat je hem niet kan betalen..

ik denk ook dat als je graag (even) een synthi wil hebben, je redelijk gerust kan zijn, dat als je wil of moet, je de synth wel weer kwijt raakt zonder al te veel verlies.

maar ik denk ook dat als je graag een synthi wil, het verstandig is niet de eerste de beste (in ieder geval niet deze) te kopen. ik weet neit of ie nog veel verder gaat, maar 6000 euro is wel erg veel.
gek genoeg zi eje hier wat je ook wel emt de ms2 en de tr808 hebt gezien ergens op een moment in de laatste jaren: de prijs gaat ineens flink omhoog, terwijl ook het aanbod groter wordt. je ziet best regelmatig een synthi te koop maar evenzo goed gaat ie binnen een jaar van zo ongeveer 4000 naar 6000. door de bank genomen dan, want ze gaan ook nog goedkoper en inderdaad, ook eentje voor $11000 !
die ks maakt m ook nog duurder en persoonlijk begrijp ik dat niet. liever voor minder geld een modificatie naar cv/gate en een fijn toetsenbord en een maq16 eraan gehangen.

als je het geld hebt liggen en gek van synths bent, tja, dan is het wel iets om het aan uit te geven. hij zal het vast niet waard zijn, maar hij klinkt gewoon elke dag weer anders super goed.

Laatst gewijzigd:
Back