Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door sKeLeTvM
Ik blijf erbij.
Quested.
U zal het zich NOOIT bertreuren.
En zo je mij niet gelooft zet ik n'importe wat, inclusief Behringer,Alesis, Tannoy of wat dan ook van dezelfde grootte en vermogen(behalve Genelec of Focal) naast mijn bokjes . Ik beloof dat u bleek wordt rond uw neus.
Ik kan er echter niets aan verhelpen dat u 2500 euro voor deze zwarte dozen moet neertellen. Sparen is dus de boodschap als je overtuigd bent dat de aankoop van monitors een lange termijn investering is.

Origineel geplaatst door ZmokE
Ik denk dat ze nog beter tot hun recht komen in "acoustisch fatsoenlijke ruimte".
Ik zit in een vierkant hok met gladde muren. Daarbij staan ze ook nog eens té ver uit elkaar (volgens de manual dan toch).
They also seem to work well in domestic rooms that haven't had the benefit of acoustic treatment, plus you don't have to sit in exactly the same spot every time to hear a decent mix.QUOTE]
Dat heb ik nog niet veel in reviews over andere monitors gelezen. In tegenstelling tot de meeste forumleden heb ik geen geoptimaliseerde studioruimt. Sterker, ik heb niet eens een studio, wel een plekje om lekker muziek te maken.
Ik heb deze ook 'geselecteerd' maar heb ze nog niet in actie gehoord maar dat gebeurd (hopelijk) tijdens het komende weekend.
Origineel geplaatst door ZmokE
Ik denk dat ze nog beter tot hun recht komen in "acoustisch fatsoenlijke ruimte".
Ik zit in een vierkant hok met gladde muren. Daarbij staan ze ook nog eens té ver uit elkaar (volgens de manual dan toch).
They also seem to work well in domestic rooms that haven't had the benefit of acoustic treatment, plus you don't have to sit in exactly the same spot every time to hear a decent mix.Dat heb ik nog niet veel in reviews over andere monitors gelezen. In tegenstelling tot de meeste forumleden heb ik geen geoptimaliseerde studioruimt. Sterker, ik heb niet eens een studio, wel een plekje om lekker muziek te maken.
Ik heb deze ook 'geselecteerd' maar heb ze nog niet in actie gehoord maar dat gebeurd (hopelijk) tijdens het komende weekend.