petervg1 Ingeburgerd Lid sinds 8 juli 2009 Berichten 98 8 september 2009 #1 Heeft iemand nog een Sherman Filterbank V1 of V2 die deze in wil ruilen tegen een gepast geldbedrag? Ook ben ik op zoek naar een Akai MFC42 filter. Laat het me weten, en wellicht neem ik ze van je over!
Heeft iemand nog een Sherman Filterbank V1 of V2 die deze in wil ruilen tegen een gepast geldbedrag? Ook ben ik op zoek naar een Akai MFC42 filter. Laat het me weten, en wellicht neem ik ze van je over!
Alex Omega a.k.a Brainthief Lid sinds 7 augustus 2002 Berichten 5.296 Locatie Almere 8 september 2009 #2 dus eigenlijk Sherman EN Akai het zijn wel filters maar heel anders.
R-ond Gepokt en gemazeld overleden lid Lid sinds 11 januari 2003 Berichten 14.508 9 september 2009 #3 keuze lijkt me duidlijk kheb momenteel een jomox resonator killer filter niks mer nike meer wat verwachtje van een filrtr subtiel koopmodulaire modules heftig b= koop modulaire modules hehe wilje gewoon een 24 db env folowed filter .. tsjek een teisco ,........... 60f mega toffe synth met filter in
keuze lijkt me duidlijk kheb momenteel een jomox resonator killer filter niks mer nike meer wat verwachtje van een filrtr subtiel koopmodulaire modules heftig b= koop modulaire modules hehe wilje gewoon een 24 db env folowed filter .. tsjek een teisco ,........... 60f mega toffe synth met filter in
Sound_Avenue Ouwe rot Lid sinds 14 april 2009 Berichten 1.697 10 september 2009 #4 Hi Peter, Ik heb een Sherman Filterbank V2, pm me maar als je interesse hebt. gr Niels