Vraagje mbt PSP Vintagewarmer en delay comprehension

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Stat-X

Maar das logisch
Hallo mede sf'ers.

Ik heb gisteren de PSP vintagewarmer gekocht, en tot nu vind ik het wel een geslaagde plugin. Ik heb alleen een probleem. Omdat ik met hardware werk, gebruik ik normaal in cubase mijn delay comprehension. Maar als ik de Vintagewarmer op een kanaal heb staan, en ik zet de delay Comprehension aan, dan schakelt cubase de vintagewarmer op een of andere manier uit..

Iemand enig idee?

Grtz

delay compensation aanzetten, betekent dat alle plugins met een delaytijd hoger als je ingestelde thresshold waarde, automatisch uitgezet worden.

dus logisch dat de vintage warmer uitgezet wordt, eventueel kun je de thresshold natuurlijk verhogen in je preference scherm (zie handleiding), alleen heeft de delay compensation button dan geen zin meer natuurlijk. Misschien is het verstandig om in de handleiding even te lezen waarvoor die button is, want ik krijg de indruk dat je hem om de verkeerde redenen gebruikt :)

delay compensation aanzetten, betekent dat alle plugins met een delaytijd hoger als je ingestelde thresshold waarde, automatisch uitgezet worden.

dus logisch dat de vintage warmer uitgezet wordt, eventueel kun je de thresshold natuurlijk verhogen in je preference scherm (zie handleiding), alleen heeft de delay compensation button dan geen zin meer natuurlijk. Misschien is het verstandig om in de handleiding even te lezen waarvoor die button is, want ik krijg de indruk dat je hem om de verkeerde redenen gebruikt :)
Hmm, nu je het zo zegt, ik ook.. *Pakt Manual*
Thnx voor de tip!

Kijk eens aan, het is me gelukt. Na even r.t.neukende.m te doen kwam ik erachter dat ik beter een fx chanal aan kon maken ipv een audiogroup. Quifster bedankt!:)

:slotje:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back