win een synthesizer?

laat m'n vrouw nu net even afstuderen als notaris, komt dat even goed uit he !

K*t!

Dus ik denk maak een grapje, toch niemand die alles onder de 10 opsomt. Gaan ze er een lijstje van maken...! Nu kan ik natuluk een getal noemen dat door meer mensen genoemd is, en dan zien hoe jullie dat oplossen.

Maar we gaan met:

*"* tatatadaaaaa *"*

Het juiste antwoord is nog nnnnniet gerrrrraduh!!
Je hebt nog tijd eeeeeind van de week.

*"* oehoeoeoeoe *"*

Overigens: het betreft hier een DX-21 die ik van m'n pa heb gekregen :eureka: Weinig kans dat die prijs eruit gaat.

als we onder nul of achter de komma gaan werken houd het een beetje op natuurlijk, ik ken ook geen lotterij met die regels

*"* Whap - Whap - Whaaaaaa *"*

Nnnnnnnnhelaaaaaas! Het juiste antwwwwwoord is NNNNNiet geraduh!

Het had natuurlIJk moeten sssssijn: 8,08

Njammerrrrrrrrrrr, maar trrrroost je, alle inleg gaat naar gooeede doellluh!

*"* Tatataateteda tatededa taaaaaa *"*

Persoonlijke noot: Wel opvallend dat de algemene stelling in dit draadje was dat iedereen maar hard moet werken voor z'n spullen, maar als er mogelijk misschien optioneel wel iets te winnen is, gaan mensen opeens A en B roepen...

Overigens was J.Baars erg snel en in de buurt met zijn Pi

Voor da je het weet staat er 'n ouwe zuiplap met 'n schimmel en 'n rooie muts op aan je deur...

juist, een beschimmelde zuiplap met een rode muts !

Persoonlijke noot: Wel opvallend dat de algemene stelling in dit draadje was dat iedereen maar hard moet werken voor z'n spullen, maar als er mogelijk misschien optioneel wel iets te winnen is, gaan mensen opeens A en B roepen...

Overigens was J.Baars erg snel en in de buurt met zijn Pi

Ik ben geen lotterij begonnen ;)

samengevat: het valt nog niet mee om een synth te winnen,eigenlijk....

maareh, wanneer is de volgende win-ronde?

want eh wil ik ook wel es wat winnen *D

Back