• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Vintage!: OB SEM, Arp Omni 1, Yam CS15, RS202

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Wphi

Analoog
Te koop (of te ruil), omdat ik eens wat anders wil:

- Arp Omni 1 (1975) polyfone string-synth met erg mooie bas-sectie,
cosmetisch niet mooi (wat krassen en er ontbreken wat plastic kapjes van knoppen) maar technisch helemaal in orde. De Omni 1 is nog van vóór de bekende zwart-oranje Arp-look: € 400,-

- Roland RS 202 (1976), klassieke, polyfone string-synthesizer, in mooie staat, inclusief de originele koffer en standaard, € 450,-

- Oberheim CEM (1974) aan te sturen via CV/gate + Doepfer MAQ16/3 (sequencer CV/gate). Verkoop ik alleen in combi omdat de tweede anders onbruikbaar is voor mij. De CEM is in zeer goeie conditie en aardig zeldzaam. Erg mooie, karakteristieke sound. Geen roestplekjes zoals op de meeste exemplaren. Gereviseerd. € 1.750,-

- Yamaha CS15 (1979) ruige analoge bak met veel mogelijkheden, maar niet zo mijn ding. In goeie staat dus vandaar de prijs, € 750,-

- Korg DS8 (1987), FM-synthese, lijkt op DX-7. Kan erg obscuur klinken.
€ 150,-

- Korg M3r (module, 1991), inclusief zo'n 10 geluidskaarten. € 150,-

- Compac Piano (jaren '70) voor reparatie. Vermoedelijk moet er een zekering vervangen worden € 25,-

- Dx-11 voor reparatie. Open schroeven en uitmesten. Power werkt en er komt geluid uit. € 10,-

Ook interesse in ruil mits oud, analoog, obscuur (of: Arp odyssey, Wasp, Oscar, Putney, EML, Jupiter 4, space-echo, etc).

Ik ben vaak in Utrecht en in Zeeland en kan ze naar beide plekken mee nemen.

Bericht door een moderator:
even verplaatst

De Sem wordt niet meer verkocht.
Wél de sequencer (Doepfer MAQ16/3), à 500,- euro.

DX-11 en RS202 zijn ook verkocht. Verder zet ik ook een zeldzame Chroma Polaris te koop (eigenlijk een Arp, uitgebracht onder Fender Rhodes), gereviseerd. Polyfoon. Sound zit een beetje tussen Arp en Oberheim.

Blijft dus over:

- Chroma Polaris € 1200,-
- Arp Omni 1 € 400,-
- Doepfer MAQ16/3 € 450,-
- Yamaha CS15 € 750,-
- Korg DS8 € 150,-
- Korg M3r + veel geluidskaarten € 150,-
- Cruman Compac Piano voor reparatie € 25,-

Op te halen in Utrecht of Middelbrug.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back