• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Kaoss Pad 3 Te koop / te ruil tegen ****

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Xyndrome

IDM / Ambient Freak
First of all!

Waar het om gaat, een Korg Kaoss Pad 3, iedereen kent het wel. Ik wil hem wegdoen, omdat ik hem voornamelijk voor phrase sampling gebruikte in bandverband, maar dat nu niet meer van toepassing is. De effecten enzo zijn dan misschien wel leuk, maar daar doe ik het toch niet voor!

Ik wil hem al met al, dus graag verkopen.

Hij is nog zo goed als nieuw, omdat ik ongelofelijk voorzichtig ben met mijn synthesizer schatjes, zoals iedereen hier neem ik aan 8~

Hij is direct op te halen voor 300,- en bieden is ook een mogelijkheid.

Ik wil hem ook best ruilen tegen iets van dezelfde waarde en dezelfde staat, omdat ik het altijd leuk vind synthesizers uit te proberen...

Het liefste zelfs een Korg Microkorg, in uiterst goede staat!

Juistem...

Als je geinteresseerd bent is het beter me te contacteren op tijnnverbruggen474@hotmail.com ipv op deze forum, gezien ik hier hoogstens eens in de maand ronddwaal. ; )

Bert:frons::frons:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back