• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

UNIEK AANBOD: Metric Halo ULN8 - intekenen op evt. verkoop

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Googlyman

Nieuwkomer
Hallo allemaal,

De befaamde Metric Halo ULN8 interface is de opvolger van de ULN2+2882 en is een echt klasse interface, nog veel straffer dan de Prism Orpheus.

Ik heb een hele reeks ULN8s in bedrijf voor concertopnames en studiowerk.
Deze interfaces zijn gewoonweg ongeevenaard in flexibiliteit, geluidskwaliteit en mixing engine met full FX.

En het leuke is: op apple hardware kan je deze nu gebruiken onder OSX en Windows (virtual) dus je kan alle software ermee gebruiken als je wil.

Ik heb deze vrij recent, dus ik mag deze pas na een jaar te koop aanbieden.
Nieuwprijs is immers 5500,-

Maar heb je ECHT interesse hierin, kan je intekenen op de lijst van personen die ik zal contacteren een jaar later mocht er een paar ULN8s vrijkomen, en die kans is waarschijnlijk :D
Deze zullen dan aan een goede prijs van 4500,- per stuk worden verkocht in eerste instantie, maar dan wel INCLUSIEF alle kabels enzomeer.

Vanaf vandaag kan je beginnen intekenen, maar denk er even goed over na.

De groeten,
G-man

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back