Gezocht roland SH-101

Status
Please reply by conversation.

yann_

Ingeburgerd
Gezocht een roland SH-101 in goede staat.
Technisch 100% in orde

richtprijs :
ik geef er max 400 euro voor alleen als er een midi 2 cv converter bij is

anders geef ik voor de synth alleen max 300 euro

Graag reageren via PB aub

dank bij voorbaat mvg yann ;)

tja.... ik heb een paar jaar geleden een sh101 gekocht voor iets meer dan 300 euro.
Maar aangezien die prijzen erg snel omhoog schieten gaat dat tegenwoordig niet meer lukken. Helaas wil ik nu weer een sh101, ik mis hem wel...

Maar succes ermee! Ik hoop voor je dat je er niet dom meer op hoeft te bieden...

aub dit is een serieuze post ben je zelf op zoek naar een sh-101 zet dan zelf een post
laat de mijne aub met rust
ik heb geen gezaag nodig van mensen die er meer voor willen bieden etc...
dit is mijn bod ;) en ik weet dat ik er voor deze prijs 1 kan krijgen dus ;)

als je nix te maken hebt met er 1 te verkopen just back off

thnx in advance ;)

Ik heb toevallig, net iets eerder dan jij ook een oproepje gedaan, maar ok.
Een echte kletskous ben je niet he? :D

Ik kocht ooit eens een 101 voor rond de 150 in Zwolle.. :)

Ding was dan ook compleet gaar etc.. :)

Succes met het vinden van een mooi exemplaar!

aub dit is een serieuze post ben je zelf op zoek naar een sh-101 zet dan zelf een post
laat de mijne aub met rust
ik heb geen gezaag nodig van mensen die er meer voor willen bieden etc...
dit is mijn bod ;) en ik weet dat ik er voor deze prijs 1 kan krijgen dus ;)

als je nix te maken hebt met er 1 te verkopen just back off

thnx in advance ;)

Gezellige vent die Yann! :dubbel:

Maar inderdaad... 300 euries voor een SH-101 lijkt me ook lastig. Misschien in ghetto staat of van een oud vrouwtje die er al 20 jaar 1 in de berging heeft staan... :D

Laat hem toch... kan ie gewoon lang wachten totdat hij er een vindt voor die prijs... en tegen de tijd dat ie uitgewacht is zijn ze weer wat duurder geworden (of misschien ook niet...)

pfff verwijder deze topic maar jullie zijn echt erg

k'zal m'n sh-101 wel in belgie zelf vinden bij ons doen ze er ten minste niet zo moeilijk om

zeik hollanders

Waarom heb je dat dan niet meteen gedaan? Of is dat een rare vraag?

Laat hem toch... kan ie gewoon lang wachten totdat hij er een vindt voor die prijs... en tegen de tijd dat ie uitgewacht is zijn ze weer wat duurder geworden (of misschien ook niet...)

Volgens mij wacht jij ook al heel lang op een SH-101... ;)

k'zal m'n sh-101 wel in belgie zelf vinden bij ons doen ze er ten minste niet zo moeilijk om

zeik hollanders

Doe eens normaal, het is een openbaar forum waarin je gewoon discussie mag voeren. Wil je dat niet, dan raad ik je aan om naar dingen als marktplaats.nl of ebay.com te gaan. Nou niet de Hollanders afvallen, want als wij niet zo royaal geweest waren had Belgie nooit bestaan. k?

zoals ik al eerder zei een maat van me had er hier één gevonden voor die prijs
super goed in orde ;)
het lollige aan heel de situatie is dat de gene van wie de zijne gekocht heeft ook uit belgie kwam

maar hoe jullie hollanders, het staat bekend over heel de wereld dat jullie een gierige mentaliteit hebben en overal altijd moeilijk over moeten doen
er 500 euro of meer voor durven vragen voor zoveel worden ze zelfs niet op ebay verkocht

zeik hollanders

Iets goed koop vinden in België ? Ik dacht dat Belgen hier altijd dingen voor weinig zoeken en belgen zelf alles weer veels te duur aanbieden..

Ik heb mijn 101 een paar jaar terug voor onder de 300 weg gedaan.

Als ik zo de prijzen zie die ze vragen in Belgïe voor tweedehands apparatuur lijkt het me een gevalletje splinter/balk danwel pot/ketel :doei:

Verder kan ik me niet voorstellen dat de gemiddelde Belg je geen kansloze lul vindt, hooguit dat de feedback wat minder direct in je gezicht is :dubbel:

Nou ik ken een paar Belgen die alle Nederlandse verkopers in hun hempje laat staan met zijn torenhoge prijzen... en ik vind het eigenlijk net zo'n kortzichtig vooroordeel als dat ik zou zeggen dat alle Belgen patat eten.

hahahaha.... Ik vind het wel een fijne vent, of nou ja, sowieso vermakelijk!

Status
Please reply by conversation.
Back