Gezocht roland SH-101

Status
Please reply by conversation.
nogmaals nevamind de sh-101

laten er gewoon een koffieklets hoekje van maken: jeeej handjes in de lucht

Volgens mij wacht jij ook al heel lang op een SH-101... ;)
Hehe... ;) En jij? Nog een weekje he.

Iets goed koop vinden in België ? Ik dacht dat Belgen hier altijd dingen voor weinig zoeken en belgen zelf alles weer veels te duur aanbieden..
Ik wou net zeggen.

nogmaals nevamind de sh-101

laten er gewoon een koffieklets hoekje van maken: jeeej handjes in de lucht
NOu nee, ik ben wel benieuwd hoe het afloopt.

Ik wil, als Belg, toch wel even reageren. Ik sta helemaal niet achter de reactie van yann. Belgen zijn vaak schurfterige geldwolven die allemaal hun spullen veel te duur willen verkopen. En dan zijn ze ook meestal niet eerlijk over verborgen gebreken.

In Nederland verkopen ze hun spullen tenminste aan normale prijzen en worden gebreken over het algemeen netjes vermeld. Bovendien vertrouw ik Nederlanders meer dan al die achterbakse Belgen.
Een Belg :)

Op ebay Duitsland gaan ze regelmatig boven de 500 euro hoor.
In de UK rond de 400 euro.België gaan ze minimaal 450 euro.Hier op het forum ook 450 tot 500 euro.

Er zijn inderdaad nog koopjes te doen.
De mijne heeft me 150 euro gekost.(vorige week trouwens)

Ik wil, als Belg, toch wel even reageren. Ik sta helemaal niet achter de reactie van yann. Belgen zijn vaak schurfterige geldwolven die allemaal hun spullen veel te duur willen verkopen. En dan zijn ze ook meestal niet eerlijk over verborgen gebreken.

In Nederland verkopen ze hun spullen tenminste aan normale prijzen en worden gebreken over het algemeen netjes vermeld. Bovendien vertrouw ik Nederlanders meer dan al die achterbakse Belgen.
Een Belg :)

Medebelg hier, die jaren in NL gewoond heeft.

Ik kan je gelijk geven over de prijzen: die liggen in NL over het algemeen iets tot veel lager dan in BE.

Over verborgen gebreken en bedriegen kan ik je echter geruststellen: daar kunnen beide landjes net zoveel van. :( Net zoals fantasten en extreem laag bieden. :(

Het belangrijkste wat betreft een goede tweedehandskoop: koop je van iemand op bv een forum met wat reputatie, of een onbekende MarktPlaatser. Niet dat elke forummer betrouwbaar is en elke MarktPlaatser achterbaks, maar iemand zijn "track record" blijft een belangrijke indicatie.

Status
Please reply by conversation.
Back