hoe weet ik of er stemmen kapot zijn in mijn jx3p

1 organix je had gelijk met de midiloop.
elke noot werd gewoon 2 keer gespeeld.

Oke, fijn dat het nu is opgelost :)

ik begrijp niet dat je die jx3p voor 150 te koop ziet en een juno 106 voor 350..

Mja, het oog wil ook wat. Een Juno-106 ziet er nu eenmaal mooier uit met al die schuifjes.

Daarom moe je de PG200 erbij kopen! Is het ding ook ineens duurder dan de 106..

heeft iemand eigenlijk die midi kit eropgezet zodat je met een bcr de jx3p met een bcr kan tweaken?
ik had er al naar gezocht maar ze waren op het moment uitverkocht.
ben wel benieuwd of dat dat goed werkt.

oi oi oi

donfifis

Op amazona.de staat sinds deze maand een review (in het duits) van de JX-3P inclusief een halve pagina over de kit, geschreven door Falk Hoffmann.

De voorbeeld mp3s zijn ook leuk om te luisteren.

Ik heb de Juno 6 naast de JX-3P gehad. De 6 kan voor mijn smaak warmer, analoger, organischer, dikker, noem het hoe je wilt klinken. BV als ik zo'n Giorgio Moroder zaagtand geluidje maak, klinkt dat op de JX-3P ietsje killer. Maarrrr de 3P kan evengoed meters dik klinken op zijn manier, en past qua klank perfect bij zijn ubersuper stepsequencer. JX-3P + PG200 = 350€. Hang er een goede drumdoos aan, en je hebt synthplezier waar je verwacht een veelvoud van die prijs voor te betalen. En hij is ook nog eens super betrouwbaar. In mijn studio DE vaste waarde.

Dankzij deze pagina is mijn JX gered!!! Ik begon al te denken om de mijne te verpatsen omdat ik dacht dat hij begon te mankeren. Ik zat dus ook met zo een MIDIloop! Nu kan ik weer lekker genieten van de 6 stemmen. Laten toch de haartje op mijn armen overeind komen. :D Nu nog iets op die chorus vinden...
BEDANKT!!

Zit jij wel vaker aan beren? :P :D

Hij ruist wel echt heel hard... Ik heb hem al open gehad met een goede vriend. (IC's vervangen, pots gedraaid,... niks verbetring) Forumleden (met volgens mij echt wel voldoende kennis) zeggen dat het normaal is dat de chorus ruist. Maar die in mijn JX is toch meer storend dan andere...

Tijdens het spelen stoort het dan weer helmaal niet!! :) Ik heb al gedacht aan een gate? Of moet ik een andere richting uit?

Back