• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Fostex VF16 Digitale Multitracker te koop

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

phochos

Berliner School Artist
Bij deze te koop, wegens omstandigheden:

Fostex VF16 16 sporen digitale multitracker, geheel nieuw, 1 keer uit doos gehaald. Voor mij is deze recorder te uitgebreid en omdat ik ook geld nodig heb, mag hij nu weg voor 425 euro inclusief verzekerde verzending.

De rekening van Peter Verspuy heb ik erbij, hij is pas op 17-09-2009 gekocht.

Recorder heeft 16 sporen opname, 8 sporen tegelijk mogelijk, analoge en digitale mixer aan boord, harde schijf, digitale effectprocessor.

Phochos

Deze bak is echt gloednieuw, ik heb hem 17 september j.l. pas binnengekregen. Maar hij is te groot en te ingewikkeld voor mij. Okee, dan mag hij voor 400 euro weg inclusief verzekerde verzending.

Mensen,

Deze machine kostte oorspronkelijk 1749 euro, was bij Peter Verspuy afgeprijst voor 499 euro. Dus is 400 euro geen verkeerde deal, als je bedenkt dat hij pas een week in huis is.

Phochos

Okee, dan verlaag ik tot 375 euro, maar dan gaat er echt niets meer af. Anders behoud ik hem dan wel zelf.

Phochos

DOE DEZE THREAD MAAR OP SLOT, GA HEM TOCH MAAR WEL ZELF BEHOUDEN.

PHOCHOS

Mag eventueel ook geruild worden voor een goede Boss BR900CD digitale recorder met ingebouwde cd-brander.

Phochos

Prijsdaling voor de Fostex VF16, omdat hij echt wegmoet. Daarom nu voor 340 euro incl. verzekerde verzending.

Phochos

Ook te koop een Boss Micro BR 4 sporen digitale multitracker, nieuw in doos. Mag weg voor 110 euro incl. verzekerde verzending.

De Fostex VF16 mag weg voor 325 euro, incl. verzending. Laatste en laagste bod voor deze spiksplinternieuwe machine.

Phochos

Niemand voor de Boss Micro BR of Fostex VF16. Deze laatste is voor een weggeefprijs.

Phochos

Okee, bij aankoop van de Fostex VF16 krijg je de Behringer Xenyx802 er gratis bij!!

Phochos

Gaarne deze afsluiten, ik open een nieuwe thread.

Phochos

Hij is dus verkocht, mag dus dicht!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

DEZE KON DUS AL HEEL ERG LANG AFGESLOTEN WORDEN, RECORDER IS ALLANG WEG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back