Ook nieuw

Jorgw

Nieuwkomer
Gegroet allen,

Nog zo'n audiogek die houdt van muziek maken op de toetsen (s90es), en dat in een bandje ook versterken wil met VSTs, effecten etc via laptop&midi/audio. Leuk om op dit forum gelijkgestemden te vinden die elkaar met tips op weg willen helpen.

Groeten, Jorgw

Welkom! En eh...sta er niet van versteld als er ineens een hele nieuwe wereld voor je open gaat :)
In wat voor soort bandje speel je?

Ha Daylife, Bedankt, Ik denk dat je nog nooit zo'n late reactie gehad hebt.. Maar ik heb geen mailtje/bevestiging gehad dat er een reactie was. misschien had ik het forum iets moeten instellen zodat ik een reminder krijg. Daarnaast ben ik hier ook nog niet actief geweest, afgezien dan met dat bandje zoals in mijn 1e post.

Maargoed, de onderwerpen interesseren met hier wel erg. VSTs, (Komplete heb ik enige tijd geleden aangeschaft) en live is erg leuk. De muziek van het bandje is beetje engels/indie; (Kooks, oa, Killers, ..) maar we proberen ook wat bekender werk nu te vinden zoals Kula shaker laatst met Hush.

'n linkje; www.audiomind.nl

Groeten, Jorg.

(PS: Als je binnen de 4 jaar reageert dan hebben we een mooie conversatie zo ;-))

Tjah, alsnog welkom dan maar :)

Back