even gedag zeggen op synthforum

Maikel07

Nieuwkomer
Hallo, mijn naam is Maikel en ben dus ook nieuw op synthforum.
Ik produceer al weer wat jaren maar enkel software matig op cubase. Ik heb al een tijd geleden de studio uitgebreid met wat leuke spulletjes en vond het wel de tijd om mezelf aan te melden op dit forum. Ik had al wel vaak topics gelezen maar nu dan eindelijk eens een aanmelding gedaan.

Greetz,

Maikel

Welkom!

Welke stijl(en) muziek maak/hou je van?

Windows-XP-welcome-screen.gif

Goedemiddag altesaam!
Ik ben nieuw op het synthforum,
ben muzikaal omnivoor, maar met een zwak voor zware en slepende beats.
ik draai plaatjes en maak zelf muziek op software matige basis,(vroeger had ik wat meer 'harde spulletjes' maar die zijn kaduuk) ik hoop dat ik hier een hoop op kan steken qua (swm-)synths; misschien toch wel weer een en ander aanschaffen;lees;aan echte knoppen draaien ;)
Grote groet!!
Simone

Goedemiddag altesaam!
ik draai plaatjes en maak zelf muziek op software matige basis,(vroeger had ik wat meer 'harde spulletjes' maar die zijn kaduuk) ik hoop dat ik hier een hoop op kan steken qua (swm-)synths; misschien toch wel weer een en ander aanschaffen;lees;aan echte knoppen draaien ;)
Grote groet!!
Simone

Je had hiervoor een eigen draadje mogen aanmaken als je wilde. ;)

Maar iig welkom :mega:

Goedemiddag altesaam!
Grote groet!!
Simone

Nee joh Simmie,..

Dit is maikel z'n welkomst draadje,.
Je moet je eigen ik-ben-nieuw-hier-draadje breien hier. Gheheh,.. lol
Klik op new thread en dan gaan,..
enniehauw,.. Heel blij je hier te zien en fijn dat er weer een vrouwspersoon bij is,.. Moet je ff hier melden!! vinden ze leuk!

En post ff wat trex zodat de leden wat hebben om over te klieren!

Grtz thuis enneuhh,.. tot zaterdag he!!

Back