[Track] Light.. (crossover tussen paar stijlen...)

Geinig, maar ik vind het wel een beetje een carnaval karakter hebben, kweet niet hoe dat komt....

Origineel geplaatst door Arv
Geinig, maar ik vind het wel een beetje een carnaval karakter hebben, kweet niet hoe dat komt....

misschien de tijd van het jaar he :)

neen zal wel door die synth komen denk ik..

Klinkt wel lekker, wel heel veel geluiden door elkaar, is af en toe een beetje rommelig naar mijn mening. Wat ik dan war minder vind is die Vocal... vind dat een beetje cheap of zo. Maar das mijn mening en dat hoort denk ik wel bij het genre, zo'n stukje tekst erin.
Alles is trouwens wel perfect in balans! Ik bedoel dan niet de Panning maar gewoon de een heid van alle geluiden bij elkaar. Goed gemasterd?

Het is niet echt mijn ding, maar technisch gezien zit ie iig heel goed inelkaar!

Koele track:peukie:

Origineel geplaatst door forcesupreme
Klinkt wel lekker, wel heel veel geluiden door elkaar, is af en toe een beetje rommelig naar mijn mening. Wat ik dan war minder vind is die Vocal... vind dat een beetje cheap of zo. Maar das mijn mening en dat hoort denk ik wel bij het genre, zo'n stukje tekst erin.
Alles is trouwens wel perfect in balans! Ik bedoel dan niet de Panning maar gewoon de een heid van alle geluiden bij elkaar. Goed gemasterd?

Het is niet echt mijn ding, maar technisch gezien zit ie iig heel goed inelkaar!

Thanx voor feedback maar toch zie ik een kleine tegenstrijdigheid in je feedback (ofwel lijkt het enkel zo)

je zegt enerzijds dat er veel geluiden inzitten, wat soms rommelig overkomt MAAR dan anderzijds zeg je dat alle geluiden goed samenpassen en goed uitgemixed zijn..

is dat niet tegenstrijdig dan?

Als iets rommelig is dan is het toch meestal gewoon omdat het een brei is geworden van sounds omdat het fout uitgemixed is (teveel reverb ofzo, frequenties door elkaar heen,...) , of zie ik dat verkeerd?

En ja die vocal... ik vond het wel lachen... ben nogal een Warcraft 3 freak en ik vond die vocals wel cool eigenlijk ;)

In de track gebeuren veel dingen snel achter elkaar,, en tegelijkertijd. dat maakt m zo leuk.[ de mix is IMO erg goed.

Alles is trouwens wel perfect in balans! Ik bedoel dan niet de Panning maar gewoon de een heid van alle geluiden bij elkaar. Goed gemasterd ?

Nee, goed gemixed natuurlijk, of denk je dat het eerst totaal niet in balans stond en na gemastered te zijn alles opeens wel in balans stond............ Eerst een goede mix.... en dan de puntjes op de i in de mastering....

;)

Back