• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

SUPER Studio Condesator microfoon

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

boeklanoei

Ouwe rot
ADK HAMBURG MK8

ADK Hamburg Type Mk 8 . Eigenlijk zou ie geen introductie hoeven te hebben. Maar in NL een beetje wat onbekender merk.
Super studio condensator microfoon. Een typische Duitse kleuring meetbaar/vergelijkbaar met gewoon de gerenommeerde A merken,
Er goed gebouwde cariod (nier) mic met de standaard klassieke instellingen.

Compleet met doos, Orgineel kistje,papieren, shokmount en alles zoals ik hem ontvangen heb.

Een alround cariod solid state condenser voor; vocalen (mannen/vrouwen),blazers,guitars,stings enz.
Sound omschrijving: Duits,vol,wat ronder.

De enigste reden dat ik hem weg doe is dat ik zo tevreden ben over het merk ADK, dat ik een overstap/upgrade heb gemaakt naar zijn grotere (duurdere) broer(s).

Foto's heb ik, op aanvraag. Kijk en google ook zeker op Internet voor meer info en lees de vaak verbijsterend positieve reacties ala: ''zoveel voor zo weinig''. Stel zelf maar eens een (in)ternationaal onderzoekje in.

Verzending zeker mogelijk in NL (aangetekend verzekerd; k.k),
geen interesse in ruil. Vragen of details zijn welkom.

Hier wat specs:

Type: Class A Pressure Gradient FET Condenser Microphone
Polar Pattern: Fixed Cardioid
Sensitivity: 15mv/Pa
Impedance: 200O
S/N Ratio: 81dB (Ref: 1 Pa / A-Weighted)
Equivalent Self-Noise: 15dB (A-Weighted / IEC 268-4)
Max SPL @ 0.5% THD: 126dB / 140dB (0dB/-14dB Switchable PAD)
Total Dynamic Range: 125 dB
Low-Cut Filter (HPF): Flat / 89Hz
Power Requirement: Phantom Power 48V ± 4V

Bericht door een moderator:
ik mis een richtprijs

Shit ja, zat er nog zo aan te denken; niet vergeten.
Richtprijs 300 euro's. Geen ruilvoorstellen.
Verzending (aangetekend verzekerd) is zeer zeker mogelijk.

Foto's

Foto's

Erg super goede mic.

Heb zelfs een tip gehad over een blinde test met allerlei soorten condesators mic's en heb begrepen dat jij van de kandidaten van 150 -1200 euro's mic's. In de top 3 is geëindigd. Super goede cardiod pattern mic

Wilde graag foto's toevoegen, maar dat is me allemaal veel te ingewikkeld en omslachtig. Dus op aanvraag. Een erg complete en weinig gebruikte set. Mooie foto's ook.

Vraag in elk geval bij twijfel even de foto's aan.

Prijs is een vraagprijs/richtprijs.

Een goed rieel bod wordt overwogen.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back